Interrieur verlichting werkt niet.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Interrieur verlichting werkt niet.

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261301
    chevy vectra 3.2 v6
      Lid sinds:
      5 March 2012

      Ik heb ineens iets vreemds aan de hand mijn binnenverlichting zowel bij de voor en achterbank werkt niet meer als de deur dicht is,wel als de deur open is.
      Ik heb al in het boekje naar de juiste zekering gezocht maar kan deze niet vinden het boekje van mijn vectra is wel engels.
      Wie weet welke zekering ik moet hebben??? Het gaat hier om een 3.2 v6 sedan van 2004.

      #18180501
      jraaf
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 January 2008

        Uhhhh, ze zitten op de ‘stuurapparaat interieurmodule’ motorruimtekast maar da’s 60a ‘jonge’. Op positie 31.
        Als je lampje het doet met de deur open maar niet met de deur dicht zou dat kunnen betekenen dat de schakelstand (3 standen) niet goed staat of de stuurmodule is de geest aa’nt geven.

        Groet jraaf

        #18180502
        chevy vectra 3.2 v6
          Lid sinds:
          5 March 2012

          Hij geeft ook sinds 3 dagen het auto met bacotje teken aan als ik het contact aanzet,en die zekering is ook voor de stoelverwarming dacht ik en die doet het wel!
          Maar ga toch ff kijken.

          #18180503
          chevy vectra 3.2 v6
            Lid sinds:
            5 March 2012

            De zekering 31 is heel als ik deze er uit haalt dan gaat de toeter een keer en het binnenlicht uit met de deur open.
            De 3 schakelstand l+r zit alleen achter en staat goed ook de make up spiegel verlichting doet het niet net zoals de leeslampjes voor en achter ik niet snapie meer?

            #18180504
            jraaf
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 January 2008

              Stoelverwarming unit zit links achter in je kofferbak.
              In combi met het baco lampje zou ‘t idd de stuur unit voor ‘t interieur kunnen zijn of erger, je cim module. Best als je ‘m laat uitlezen met een Tech2.

              Toevallig aan je hemel gezeten? Lint beschadigd :hmmz

              Groet jraaf

              #18180505
              chevy vectra 3.2 v6
                Lid sinds:
                5 March 2012

                Gisteren ging hij opeens aan maar toen ik over een drempel ging was het weer over, de hemel heb ik nog niet aangeroerd.
                vandaag toch maar de verlichtingunit los geschroeft maar alles zag er goed uit en de stekkers ook, ik heb wel een extra los stekkertje zitten?
                Zie niet waar deze van kan zijn wel heb ik alarmcensoren en een schuifdak en dat werkt allemaal.
                Ik denk dat uitlezen de enige optie is want er zal toch ergens een breuk zitten.

                #18180506
                jraaf
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 January 2008

                  Extra stekkertje voorin?
                  Microfoon of dimmende binnenspiegel voorbereiding :hmmz

                  Groet jraaf

                  #18180507
                  chevy vectra 3.2 v6
                    Lid sinds:
                    5 March 2012

                    @jraaf wrote:

                    Extra stekkertje voorin?
                    Microfoon of dimmende binnenspiegel voorbereiding :hmmz

                    Groet jraaf

                    Dimmende spiegel heb ik al! het zit ook op de platte kabelboom die weliswaar wel wat verfrommeld zit tussen de hemel en het dak.

                    #18180508
                    jraaf
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 January 2008

                      @chevy vectra 3.2 v6 wrote:

                      platte kabelboom die weliswaar wel wat verfrommeld zit tussen de hemel en het dak.

                      Kabelbreuk :hmmz :hmmz

                      Groet jraaf

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.