(internet)Winkels adviespagina.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum (internet)Winkels adviespagina.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Steevens

Zoals zoveel van jullie ben ik ook aardig vaak op internet te vinden.
      Het leek mij een goed idee om een topic te openen met een overzicht van goede en betrouwbare (internet)winkels.
      Zo heeft iedereen dus een duidelijk overzicht met beste adressen voor onze VECTRA’S.
      Het is misschien een idee om de volgende dingen te benoemen als je een adres toevoegd:
      Naam:
      Land:
      Adres:
      Url:
      Ervaring met deze leverancier:

Mocht er al een dergelijk topic zijn dan zal ik deze topic laten verwijderen.
      Grt

Steevens

Ik ben maar zo vrij om de eerste leverancier toe te voegen ;)
        Helaas was ik gister nogal druk vandaar dat ik hem nu pas plaats.
        Als tip van forumlid: Famempeters voeg ik de volgende leverancier toe.

Naam: Da Solutions
        Land: Nederland
        Adres: zonnebloempad 10 8255JB Swifterbant telefoon: 0321-841203
        Url: http://www.daparts.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
        Ervaring met deze leverancier: Gevonden via tip op marktplaats. Gisteravond gebeld voor meer informatie. Kreeg meteen een hele vriendelijke heer aan de telefoon. reeds een set remblokken en schijven besteld, zijn inmiddels onderweg. Hoop dat ze net zo snel geleverd worden als dat alle bevestigingen binnen waren.. ;)
        – UPDATE –
        Spullen waren binnen 2 dagen in huis.
        Alles was netjes verpakt en de bon zat ook in de doos.
        Deze had ik ook per mail ontvangen en dient als garantiebewijs. Prima ervaring! :agent

Grt

Anoniem

Ik zet er ook 1 goed bedrijf bij.
          http://www.tvhautoteile.de. heb deze link gekregen op dit forum. Nadat ik info had gevraagd over nieuwe schokdempers+veren. Bestelling geplaats en een aantal mails ontvangen van tvh. Vroegen om juiste info over mijn auto om er zeker van te zijn de juiste onderdelen op te sturen. Super kan niet anders zeggen :thumbup

Seth
          Deelnemer

Heb er ook eentje om centreerringen op maat te laten maken. Hoogstwaarschijnlijk wel gekend bij sommigen. Deze persoon heeft mij geholpen om mijn Mercedesvelgen te laten passen.

Naam: Concept-Wheels
            Land: België
            Adres: Klijtgatstraat 10, 8902 Hollebeke
            Telefoon: 0032498 107 905
            Url: http://www.concept-wheels.be/” onclick=”window.open(this.href);return false;
            Ervaring met deze leverancier: Zeer goede ervaring, Heb toen uitgelegd wat het probleem was, heeft ze (denkelijk) voor hij de betaling zelfs aankreeg gemaakt en verstuurd omdat ik ze de dag na betaling aankreeg. Ook perfect op maat met pasgarantie. Mooi sterk aluminium en nooit geen last gehad van trillingen.

Grtz Seth

roger rabbit

Bij de volgende winkel 2x onderdelen besteld (1x een onderhoudspakket en 1x een kachelweerstand) voor mijn vectra de correspondentie liep geweldig en de spullen keurig op tijd geleverd
              Naam:FSRS Opel Webshop
              Land:NL
              Adres:HHW
              Url:www.fsrs-opelwebshop.nl
              Ze hebben ook regelmatig leuke aanbiedingen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.