Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Interieurvraag
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 oktober 2009 om 06:26 #17213537
Goeiemorgen iedereen,
Vraagje: passen stoelen uit een Vectra B2 probleemloos in een Vectra B1? Of moeten hier wel aanpassingen gedaan worden ?
Weet iemand of alle B2 stoelen een lendesteun hebben? Die mis ik namelijk in mijn B1.
Groetjes,
Marc
28 oktober 2009 om 07:06 #17542242ja die passen.
en als je toch een nieuw interieur gaat halen, zou ik de optie van leer overwegen.
Die zijn heel betaalbaar in de UK.28 oktober 2009 om 07:10 #17542243kep, die passen en hebben lendesteunen.
En wat bas al zei: Overweeg een leder interieur uit UK.Dus kosten daar niet veel.
http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=vectra+leather+seats&_sacat=See-All-Categories28 oktober 2009 om 07:14 #17542244Dank u voor de antwoorden mensen! Dan gaat het goed komen.. ik kan een B2 interieur van ‘SFR’ hier van het forum krijgen vandaar….
Ben zelf niet zo gek op leer aangezien dat met warm weer vaak te heet word en aangezien ik geen airco in mijn veccie heb…..
28 oktober 2009 om 07:55 #17542245tja mijn creme lederen interieurtje wordt echt niet heet in de zomer hoor :wors.
maarja die zijn ook een stuk zeldzamer dan de zwarte
28 oktober 2009 om 20:09 #17542246origineel gepost door vectra_bro
Goeiemorgen iedereen,Vraagje: passen stoelen uit een Vectra B2 probleemloos in een Vectra B1? Of moeten hier wel aanpassingen gedaan worden ?
Weet iemand of alle B2 stoelen een lendesteun hebben? Die mis ik namelijk in mijn B1.
Groetjes,
Marc
Bij een B1 CDX interieur heb je zelfs 2 lendesteun verstellingen per stoel!!
dat is bij de B2 komen te vervallen ivm stoel airbag
2 november 2009 om 08:15 #17542247Inmiddels heb ik het interieur erin gezet 1 woord: SUPER! wat een comfort ineens!
Nu mis ik alleen in de portierpanelen een led/reflector, weet iemand of je die los kan kopen/bestellen of heeft iemand deze nog liggen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes,
Marc
2 november 2009 om 11:43 #17542248origineel gepost door vectra_bro
Inmiddels heb ik het interieur erin gezet 1 woord: SUPER! wat een comfort ineens!Nu mis ik alleen in de portierpanelen een led/reflector, weet iemand of je die los kan kopen/bestellen of heeft iemand deze nog liggen?
Groetjes,
Marc
heb je :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics ??? :D
2 november 2009 om 12:10 #17542249origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door vectra_bro
Inmiddels heb ik het interieur erin gezet 1 woord: SUPER! wat een comfort ineens!Nu mis ik alleen in de portierpanelen een led/reflector, weet iemand of je die los kan kopen/bestellen of heeft iemand deze nog liggen?
Groetjes,
Marc
Zal ik ffe maken vanmiddag ;)… was gisteren zo gebroken toen ik ermee klaar was :D
2 november 2009 om 12:36 #17542250origineel gepost door vectra_bro
origineel gepost door Silverspeed
Groetjes,
Marc
Zal ik ffe maken vanmiddag ;)… was gisteren zo gebroken toen ik ermee klaar was :D
haha dat kan ik me wel voorstellen :P hoelang ben je ermee bezig geweest dan? was het echt lastig werk of viel dat mee?
2 november 2009 om 12:45 #17542251origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door Silverspeed
Groetjes,
Marc
haha dat kan ik me wel voorstellen :P hoelang ben je ermee bezig geweest dan? was het echt lastig werk of viel dat mee?
Ja was een takke karwei, ten eerste kreeg ik vrijdag de 2 buitenste torx bouten van de voorstoelen niet los vanwege de fijne locktite :fy1. Dus zaterdag maar even naar me maatje (monteur) gegaan, met 2 man die bouten na veel moeite losgekregen met een ratel.
Vervolgens paste de gordelspanner niet op de nieuwe stoelen, de bout was te dun, dit opgelost door een dikkere bout te halen.
Deurpanelen heb ik vervolgens gisterochtend vroeg gedaan, hierbij heb ik me speakers maar even netjes in me deuren vast gemaakt en hier dus de nodige gaatjes voor geboord.
Daarna gelijk maar even de hele boel grondig gestofzuigd en met Sonax schuim gecleant.
Ach al met al een mooi en comfortabel resultaat, ik maak straks foto’s dan kan iedereen het zien.
Groetjes,
Marc
2 november 2009 om 19:02 #17542252Lampjes in de deuren: deze kosten weinig bij een dealer, dan heb je ze nieuw.
Zijn gewoon witte lampjes waar een 5 watt lampje in gaat.
zit er geen stekker vrij daar met een rode en een drijze draad??
Willem
2 november 2009 om 19:09 #17542253origineel gepost door wim-v6
Lampjes in de deuren: deze kosten weinig bij een dealer, dan heb je ze nieuw.Zijn gewoon witte lampjes waar een 5 watt lampje in gaat.
zit er geen stekker vrij daar met een rode en een drijze draad??
WillemHey Willem,
Thanks voor de tip, ik ga even langs de dealer dan, er zit geen stekker standaard in mijn portieren, ben bang dat dat eventueel draden trekken word, zoja dan koop ik de lampjes puur voor de show en voor het gezicht.. heb je enig idee wat die kosten bij de dealer?
Groetjes,
Marc
2 november 2009 om 19:12 #17542254ik was 11 euro per lampje kwijt, mijne stonden op instorten haha..
zal rond de 15 euro zijn.
Willem
2 november 2009 om 21:48 #17542255Mooi, dat het toch nog gelukt is. :D Veel plezier ermee!
3 november 2009 om 07:15 #17542256origineel gepost door sfr
Mooi, dat het toch nog gelukt is. :D Veel plezier ermee!Thanks Shariq, het is verder goed gelukt!
Groetjes,
marc
3 november 2009 om 09:20 #17542257Ik zou voor de panelen bij de sloop kijken. Hebben duizenden de auto’s met stoffe interieurs waar ze niks mee doen.
Let op de Optie High Velours, dan zijn de bakken onder aan de deuren ook met stof bekleed, niet hard plastic
3 november 2009 om 09:29 #17542258origineel gepost door Melvivio
Ik zou voor de panelen bij de sloop kijken. Hebben duizenden de auto’s met stoffe interieurs waar ze niks mee doen.Let op de Optie High Velours, dan zijn de bakken onder aan de deuren ook met stof bekleed, niet hard plastic
Panelen heb ik ook al en deze zijn met stof bekleed.
Groetjes,
Marc
3 november 2009 om 10:26 #17542259:wtf hoe zit het met die foto’s dan:D
3 november 2009 om 10:28 #17542260jah waar blijven de :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
3 november 2009 om 12:01 #17542261origineel gepost door Silverspeed
jah waar blijven de :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpicsOwja :angel sorry! Die zal ik nog ffe maken, gisteren geen tijd voor gehad aangezien het al donker was toen ik naar huis ging. Maak er straks even een paar met de Iphone ;)
3 november 2009 om 18:17 #17542262origineel gepost door Melvivio
Ik zou voor de panelen bij de sloop kijken. Hebben duizenden de auto’s met stoffe interieurs waar ze niks mee doen.Let op de Optie High Velours, dan zijn de bakken onder aan de deuren ook met stof bekleed, niet hard plastic
beklede deurbakken:
deze zitten zowiezo in elke vectra-B met deurlampjes
en in de uitvoeringen:
– CD
– CD Sport
– CDX
– Sport3 november 2009 om 18:21 #17542263origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door Melvivio
beklede deurbakken:
deze zitten zowiezo in elke vectra-B met deurlampjes
en in de uitvoeringen:
– CD
– CD Sport
– CDX
– Sportonyx :angel
3 november 2009 om 18:27 #17542264dan kan ik nog wel even doorgaan met verzinnen:
– Elegance
– Bussines3 november 2009 om 20:13 #17542265jah idd :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.