interieurverlichting Vectra 2003 doet het niet

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen interieurverlichting Vectra 2003 doet het niet

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Marten_Vectra

Hallo,

Recent heb ik een Vectra uit 2003 gekocht, en de binnenverlichting doet het dus niet. Ik heb gezocht in het boekje welke zekering ik moet controleren maar ik kon dat niet vinden in het boekje. Daarna heb ik op internet gevonden dat het mogelijk zekering 12 is in het dashboard, kan iemand dit bevestigen? De zekering is overigens goed. De peertjes zijn ook goed.

Ik heb het hele plastic onderdeel los gehad om te kijken of alles was aangesloten, en dat was het. Het enige waar ik even van fronste is dat er in totaal 5 draden uit de stekker komen na de flexkabel die uit het dak komt, en er 4 contactpunten op de printplaat zit die boven de lampjes zit.

Ik las in een ander topic dat de oorzaak een probleem was met de kabelboom omdat er ooit een keer een carkit in gebouwd is… In mijn auto zit ook een carkit dus ik hoop dat daar niks mee mis is! :P

Alvast bedankt voor de hulp!

computerbug
      Deelnemer

Hoi, Marten_Vectra

Een carkit die met de interieurverlichting te maken heeft??, heb al wat carkitjes ingebouwd, maar ik zie het verband niet eigenlijk :shock:
        Mischien dat mij iets ontgaat, dit zou ik dan graag willen weten? :hmmz

Heb je de deurschakelaar(s) al gecontroleerd??

Anoniem

Gaat het om een Vectra B of C? C heeft geen deur schakelaars

wim-v6
          Deelnemer

Vectra-C ga ik van uit.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Marten_Vectra

Hi,

het is een Vectra C

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.