Interieurverlichting achteraan installeren?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Interieurverlichting achteraan installeren?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227119
    Blackwidow
      Lid sinds:
      10 August 2010

      Ik heb gemerkt dat ik achteraan (achterbank) geen verlichting heb. Koffer wordt verlicht en vooraan ook. Maar wanneer ik m’n kinderen uit de auto wil halen (of inzetten), dan is dat verdomd lastig als het donker is, je ziet werkelijk niets! :thumbdown

      Vraag is nu: zitten de kabels al in de wagen om achteraan ook verlichting aan te sluiten? Of is er een manier om achteraan verlichting te verkrijgen? Ik heb een Vectra C 2006 ?

      #17742832
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        Tja…. het zou kunnen dat er een stekkertje ligt, maar ik zou er niet van uit gaan.
        Je kan even terhoogte van het handvat bij de achterdeur ( bestuurderskant ) kijken , boven op de hemel , ongeveer 20cm van de kant, moet de stekker dan vastgetaped zitten.

        Anders kan je het zelfde doen als ik gedaan heb. Een complete plafondkabelboom via Ebay.co.uk scoren voor 30 euro ( bij de dealer ben je een 10-fout aan kwijt ) en die er in zetten.
        Lampje zelf kost zo’n 25 euro bij de dealer.

        Of anders is er nog een oplossing. Die staat op http://www.vectra-c.com ( moet je je ff aanmelden ) en in het how2 gedeelte kijken , daar staat een how2 om draden van je voorste verlichting naar achteren te leggen.

        Suc6

        #17742833
        Blackwidow
          Lid sinds:
          10 August 2010

          Dank u

          #17742834
          speaker
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 March 2007

            Alst u

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.