Past 1 op 1.
Heb ook een Coupe interieur over gezet. Let wel op dat de hendels functioneren. Interieurtje overplaatsen is zo gedaan! en is een leuk klusje. Wil ik gerust mee helpen als het te doen is binnen aanzienlijke afstand
Niet de kabels van je “extra” airbags aansluiten (is de gele kabel onder je stoelen) Als je een astra hebt die dit niet ondersteunt. Die leveren een airbag storing op (laagspannings storing) Die je dan weer moet laten resetten via op-com. Heb ik laatst laten verhelpen bij opel-motorsport aangezien ik dat wel heb gedaan.
Astra cabrio past de achterbank iig niet nee..
Ik had destijds in mijn astra ook een creme lederen interieur geplaatst.. past precies.. PAnelen had ik destijds niet vervangen want dat vergt idd aanpassing als je panelen van een coupe gebruikt.
Ik had eerste instantie ook de airbag aangesloten… dan krijg je idd een foutmelding.. Dan kun je alleen nog naar de dealer gaan om te resetten nadat je de stekker weer los haalt
Ik had eerste instantie ook de airbag aangesloten… dan krijg je idd een foutmelding.. Dan kun je alleen nog naar de dealer gaan om te resetten nadat je de stekker weer los haalt
Of aardige forumleden die je een handje willen helpen ;)!
Auteur
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.