interieur verbouwing. ( is af !! )

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling interieur verbouwing. ( is af !! )

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 81)
  • Auteur
    Berichten
  • #17793953
    astra GT
      Lid sinds:
      18 July 2008

      hey, ik lees net dat het niet lukt je hemel te bekleden.
      maar das toch makkelijker dan de deur panelen.. maar moet wel met z’n twee zijn,
      en van midden uit naar buiten werken.
      heb zelf bij mijn vectra ook de panelen en me hemel bekleed met skai.

      als ik zie wat je tot nu toe hebt gemaakt ziet het er zeer netjes uit en zal dat met die hemel
      ook wel goed komen.

      succes

      #17793954
      pluuske
        Lid sinds:
        11 December 2010

        Hey
        het probleem zit hem ook Niet in de bekleden van het hemeltje .
        maar in het hemeltje zelf deze. Heb Ik kaal gemaakt door de Oude laagbstof te verwijderen maar hier door kwam een glasvezel laag mee en was de sterkte er gelijk uit.
        Dus ik had hem bekled maar hij bleef niet mooi zitten ,dus nu even verstevigen en weer proberen

        #17793955
        Pastra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 February 2007

          Zo de donder wat mooi strak werk!

          Heb een tijdje staan stoeien om mn kunststof delen te bekleden, maar de hoop toen even opgegeven ivm andere prio’s.
          Ben benieuwd hoe het je gaat lukken! Kan ik da als informatie meenemen:angel

          Keep on going!

          Gr.
          Pastra

          #17793956
          astra GT
            Lid sinds:
            18 July 2008

            aah kijk, had ik m verkeerd begrepen hehehehe
            von het al raar na wat je allemaal al bekleed heb.
            maar bij men vectra zat er een soort foam onder de stof van de hemel, die bleef gelukkig
            geheel zitten. kon de skai mooi overheen.

            succes d’r mee

            #17793957
            pluuske
              Lid sinds:
              11 December 2010

              dat is inderdaad wel handig , helaas kwam het bij allemaal los agja beetje polyseteren is ook wel leuk .
              zit er nu aan te denken om het dankje alcantara te maken .
              dat lijk me mooi staan bij het dak raam .

              maar heb een paar dagen geleden mijn stoelen binnen gekregen .
              met universele slede’s (voor de hobby ist :))

              ik even gekeken hoe ik dat het beste kon maken en dit was door een nieuw stoel frame te maken .
              ik de volgende dag naar de staal handel aan de andere kant van de maas .
              5*50* 6 meter strip gehaald even door middel laten zagen en naar huis gereden .

              toen ben ik begonnen met de in lengte liggende strips te maken
              foto :

              daarna de dwars liggen strips gemaakt .
              en dit in de auto vast gehecht .


              en tussen door veel berekend veel gepast en bedacht .
              daarna het frame mee naar de kelder onze werkplaats genomen en met mijn trouwe elektrode lasaparaat .
              alles volledig afgelast op 110 amp.

              daarna een verhoging erin gemaakt die ook vast gelast .
              de slede’s erop gelast .
              alles verstevigd .
              de bevestiging voor de gordel plus spanner ( dat gekke ding met het beveiligins palletje ) gemaakt .
              alles netjes gespoten en de slede’s opnieuw gesmeerd met spuit vet .
              lopen super soepel en het vergrendlings systeem werkt prima.
              de stoel erop geschroeft.

              en toen al het plastic terug geplaats .
              het is een kort verhaaltje maar heeft me 2 dagen gekost om alles naar mijn wensen te maken . en ik vind ook dat het best netjes gelukt is .
              het ging mij er vooral om dat het apk goedgekeurd wordt en het heel stevig vast zat .
              eind deze week ga ik eens kijken of ik bestuurders stoel er ook in krijg maar ik denk dat het volgende week wordt .
              heb namelijk niet zo veel tijd
              ik weet niet of mensen nog dingen aan te merken hebben op het systeem wat ik gemaakt heb met betrekking tot de apk ?
              moet namelijk eind deze maand begin volgende maand op apk.

              nog wat extra plaatjes bij het praatje .


              de afwerking heb ik veel tijd aan besteed moest netjes met elkaar lopen .


              de stoel met de lere deur .


              met het lere achter bankje .
              let niet op de draadjes die zijn van mijn hemel die er nog in moet :P


              met de matjes

              het lijkt op de foto’s alsof de stoel meer glimt maar dit is in het egt niet zo .
              nu moet ik allen nog 1 stoel en mijn hemeltje en dan is mijn intereur af .
              en gaa ik aan de buiten kant beginnen :)

              Gr ,

              Pascal

              #17793958
              astra GT
                Lid sinds:
                18 July 2008

                hey pascal, da ziet er erg netjes uit.
                en goed werk heeft tijd nodig, hehehehehe
                maar lijkt of ie net iets te breed is en tegen je deur paneel aan zit??
                ben benieuwd als het int. klaar is…

                gr. johan

                #17793959
                jblfreak
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  [rquote=1877338&tid=140189&author=X-PloiD]Nou het is gelukt !!!



                  [/rquote]

                  mooi geworden

                  had ik toch eens verteld via msn hoe ik mijn corsa had gedaan ?

                  #17793960
                  pluuske
                    Lid sinds:
                    11 December 2010

                    [rquote=1894125&tid=140189&author=astra GT]hey pascal, da ziet er erg netjes uit.
                    en goed werk heeft tijd nodig, hehehehehe
                    maar lijkt of ie net iets te breed is en tegen je deur paneel aan zit??
                    ben benieuwd als het int. klaar is…

                    gr. johan[/rquote]

                    dankje ,

                    nee hij heeft ong 2 cm iets meer speling tegen de deur en raam .
                    hij kan alleen helaas niet zo ver naar achter als de originelen stoelen .
                    de slede’s zijn te kort .

                    en inderdaad goed werk kost tijd .

                    vandaag ga ik mijn andere stoel demonteren en dan zal morgen de nieuwe stoel wel monteer klaar zijn .
                    dan even naar de stoffe winkel voor wal alcantara voor het dakje en dan zal die ver klaar zijn

                    #17793961
                    X-PloiD
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 April 2010

                      @jblfreak

                      Thanks ! momenteel druk met werk dus ik ben weinig op het forum.

                      Je had niet echt verteld hoe :P meer in welke staat ze waren toen je je auto wegdeed haha :P

                      #17793962
                      jason
                        Lid sinds:
                        1 July 2004

                        dit ziet er echt allemaal goed uit!

                        #17793963
                        pluuske
                          Lid sinds:
                          11 December 2010

                          ik heb weer een paardaagjes lekker geknutseld.
                          nu is mijn hele interieur af en heb ik alles in de meqauirs leer creme gezet en ziet er allemaal mooi uit vind ik :).

                          ook even de auto in de nxt wax gezet glimd weer als nieuw.

                          foto’s:

                          dat was die dan helemaal klaar naar mijn smaak .

                          nu aan de buiten kant nog even een nieuw bumpertje hangen en schroefset .
                          en stalen remleidingen en dan is dit project klaar !

                          maar eerst apk :P

                          wat vinden jullie ?

                          Gr Pascal

                          #17793964
                          DarkNL08
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            7 March 2010

                            Cool, wat is de gemiddelde vlieg hoogte? :angel

                            #17793965
                            pluuske
                              Lid sinds:
                              11 December 2010

                              [rquote=1898999&tid=140189&author=DarkNL08]Cool, wat is de gemiddelde vlieg hoogte? :angel[/rquote]

                              haha vlieghoogte in de zin van kop tot dak
                              of van weg tot bodum auto :P ?

                              #17793966
                              astra GT
                                Lid sinds:
                                18 July 2008

                                soow da ziet d’r zeer netjes uit kerel :thumbup
                                daar heb je flink je best op gedaan……..

                                mis alleen nog een mooie pica van je hemel…..:P

                                groeten johan

                                #17793967
                                Black_Commo
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  22 October 2009

                                  [rquote=1899110&tid=140189&author=pluuske][rquote=1898999&tid=140189&author=DarkNL08]Cool, wat is de gemiddelde vlieg hoogte? :angel[/rquote]

                                  haha vlieghoogte in de zin van kop tot dak
                                  of van weg tot bodum auto :P ?

                                  [/rquote]

                                  denk dat er op de grote vleugel wordt gedoeld :jerry

                                  maar het interieur ziet er erg netjes uit hoor:thumbup

                                  #17793968
                                  Opelcalibra.nl
                                    Lid sinds:
                                    23 April 2006

                                    Ziet er allemaal netjes uit :thumbup

                                    Alleen die rode accenten snap ik niet helemaal, want verder is er helemaal niets rood aan de auto, persoonlijk zou ik ze een mooie zwarte tint geven, maar dat is mijn smaak.

                                    En dat playstationstuurtje is gewoon helemaal 3x fout, waarom zit dat er in hemelsnaam in? Maar afgezien daarvan ziet het er netjes uit.

                                    #17793969
                                    pluuske
                                      Lid sinds:
                                      11 December 2010

                                      hahah ow ja die vleugel niet eens bij naagedacht die zit er al sinds de koop .

                                      die rode acenten vind ik wel mooi vind wel wat hebben .
                                      en ben helemaal zwart met rood fan

                                      en dat stuur ik vind dat oude stuur zo oudbollig en lelijk vond deze wel mooi eigenlijk .

                                      foto van het hemeltje zal ik van het weekend even plaatsen

                                      #17793970
                                      petrolhead
                                        Lid sinds:
                                        13 August 2010

                                        netjes gedaan kerel :thumbup ik heb precies dezelfde stoelen zien er wel netjes uit voor die prijs, maar in combi met rode sparco 4 punts gordels zien ze er nog beter uit:wub

                                        #17793971
                                        pluuske
                                          Lid sinds:
                                          11 December 2010

                                          [rquote=1899256&tid=140189&author=petrolhead]netjes gedaan kerel :thumbup ik heb precies dezelfde stoelen zien er wel netjes uit voor die prijs, maar in combi met rode sparco 4 punts gordels zien ze er nog beter uit:wub[/rquote]

                                          dat ben ik inderdaad nog aan het overwegen maar waar maak je dingen aanvast ?
                                          heb geen zin om alles er weer uit te halen om een paar beugels aan de vloer te lassen .

                                          wilde ik eigenlijk rode halen

                                          en hoe zit dat dan met de originele gordels kun je die dan weg halen ? of moeten die blijven hangen ?

                                          #17793972
                                          pluuske
                                            Lid sinds:
                                            11 December 2010

                                            heb mijn antwoord al op de vraag of de originele weg kunne en die kunnen weg .

                                            dus dan ga ik binnekort eens op zoek naar een netjes of nieuw setje 4 punts gordels .
                                            wel heel wat werkt om dan de gordel rommel eruit te halen
                                            maar ziet wel stukken strakker uit :)

                                            #17793973
                                            pluuske
                                              Lid sinds:
                                              11 December 2010

                                              [rquote=1899256&tid=140189&author=petrolhead]netjes gedaan kerel :thumbup ik heb precies dezelfde stoelen zien er wel netjes uit voor die prijs, maar in combi met rode sparco 4 punts gordels zien ze er nog beter uit:wub[/rquote]

                                              heb je er zelf ook 4 punts gordels bij zitten ?
                                              heb je mischien een foto voor me hoe het uitziet aan de buiten kant van de stoelen ?
                                              bijde plastic kapjes .

                                              #17793974
                                              Rottentweetie
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                22 November 2010

                                                Wauw! Super netjes geworden hoor!! :D

                                                #17793975
                                                X-PloiD
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  23 April 2010

                                                  Hmm even updateje over mijn panelen.. kan melden dat spuitlijm niet goed is tis rommel ookal staat er Bison op en dat het nooitmeer loslaat (contactlijm) is niet waar. Het eerste paneel dat ik deed bestuurderskant leek allemaal mooi en aardig te zijn gelukt. Toch zat alles er testrak overheen dat was stom maja wat wil je.. nooit eerder gedaan. Andere panelen zijn daarintegen nog redelijk goed maar ben bang dat alle panelen naar de klote zijn als het een keer 30 graden gaat worden.. dusja.. nooit meer spuitlijm gebruiken.. bestuuderskant heb ik overnieuw gedaan daarnet en er zit een vouw in nu omdat hij echt te strak eroverheen zat.. maja heb de vouw zo onopvallend mogelijk gemaakt aldus ben ik niet echt tevreden, toch zal k er maar mee moeten leven want k heb geen tijd meer om het nog een keer over te doen, k post binnenkort wel een foto van wat er is gebeurd


                                                  @pluuske
                                                  , ziet er super uit hoop echt dat het allemaal goed blijft zitten! ik baal enorm op moment.. heb geprobeerd er iets van te maken en hoop dat de rest van de panelen niet los gaat laten.

                                                  #17793976
                                                  pluuske
                                                    Lid sinds:
                                                    11 December 2010

                                                    [rquote=1901248&tid=140189&author=X-PloiD]Hmm even updateje over mijn panelen.. kan melden dat spuitlijm niet goed is tis rommel ookal staat er Bison op en dat het nooitmeer loslaat (contactlijm) is niet waar. Het eerste paneel dat ik deed bestuurderskant leek allemaal mooi en aardig te zijn gelukt. Toch zat alles er testrak overheen dat was stom maja wat wil je.. nooit eerder gedaan. Andere panelen zijn daarintegen nog redelijk goed maar ben bang dat alle panelen naar de klote zijn als het een keer 30 graden gaat worden.. dusja.. nooit meer spuitlijm gebruiken.. bestuuderskant heb ik overnieuw gedaan daarnet en er zit een vouw in nu omdat hij echt te strak eroverheen zat.. maja heb de vouw zo onopvallend mogelijk gemaakt aldus ben ik niet echt tevreden, toch zal k er maar mee moeten leven want k heb geen tijd meer om het nog een keer over te doen, k post binnenkort wel een foto van wat er is gebeurd


                                                    @pluuske
                                                    , ziet er super uit hoop echt dat het allemaal goed blijft zitten! ik baal enorm op moment.. heb geprobeerd er iets van te maken en hoop dat de rest van de panelen niet los gaat laten.[/rquote]

                                                    ik had als test die achterste 2 paneeltjes gedaan die blijven nog wel redelijk zitten maar de grote panelen en dak heb ik met tix gedaan omdat ik al merkte dat dit niet ging houden .

                                                    is wel klote indd van het mooie werk

                                                    #17793977
                                                    X-PloiD
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      23 April 2010

                                                      @ Pluuske,

                                                      Gister het paneel dat er niet meer uitzag ff aangepakt, lijm lijkt nu beter te blijven zitten echter zat het te strak nu niet meer maar ik moet hem toch nog een keer eruit halen om er een vouw uit te halen.. die is erin gekomen nu hij wat minder strak zit hopelijk blijft het dan wel zitten..

                                                    25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 81)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.