Interieur demonteren

Forumindex Forums Modellen Calibra Interieur demonteren

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    HardcoreHell

Ik wil binnekort een ander interieur inbouwen, maar hoe zit het met demonteren?

Ik weet dat de deurpanelen op enkele plekken geschroefd zit, en voor de rest geklikt met pinnetjes.
      Maar hoe zitten de achterpanelen vast?
      En ik moet de stoelen compleet met sledes demonteren, en dan de sledes overzetten op de nieuwe stoelen.
      Kan iemand mij in het kort uitleggen hoe dat gemonteerd zit?

Maurice89
      Deelnemer

Achterpanelen zitten geklikt moet je rustig los wippen/trekken zit met 1 schroefje vast vlak bij je gordel zit zo’n klein schroefje

drakos
        Deelnemer

stoelen inderdaad met slede’s verwijderen. zijn 4 bouten en e.v. een stekker voor de verwarming.
          als het interieur uit een 4×4 komt moeten de slede’s overgezet worden. dit spreekt vanzelf als je de stoel op zijn kant heb liggen

oh ja, hou er met het voorpaneel reking mee dat er ook 1 bout aan de onderkant in het midden zit ( deze vergeet ikzelf nog wel s :P )

Calibra Boerke

bij mij zaten de achterpanelen ook in de deurstijl vast met 1 schroef. heb namelijk 2 weken geleden bij mezelf lederen bekleding ingebouwd.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.