interieur astra coupe 2001

Forumindex Forums Modellen Astra interieur astra coupe 2001

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    rairozay
    Deelnemer

beste opel liefhebbers,

IK ben ray en k ben helemaal nieuw op deze forum.
      Ik ben niet bekend met opel en vandaar dat ik jullie hulpt nodig hebt.

1;Alle Astra g en de Astra stationwagen (h) hebben de zelfde voorkop? zoja, is dat bj 98 t/m 04?

2;ik wil een interieur van een coupe (met airbagstoelen) zetten in een opel astra g 2003 sport (standard met airbagstoel).

Haasje17
      Moderator

De voorbumpers van alle astra G zijn uitwisselbaar. Enkel zijn die van de Coupe/Cabrio, OPC, en standaardbumper verkrijgbaar (met of zonder mistlampen). Duz ze passen allemaal maar zijn niet allemaal gelijk.

Ineterieur van een coupe past in een normale astra g sport. Achterbank is wel wat aanpaswerk. Voorstoelen is plug and play.

rairozay
        Deelnemer

@Haasje17 wrote:

De voorbumpers van alle astra G zijn uitwisselbaar. Enkel zijn die van de Coupe/Cabrio, OPC, en standaardbumper verkrijgbaar (met of zonder mistlampen). Duz ze passen allemaal maar zijn niet allemaal gelijk.

Ineterieur van een coupe past in een normale astra g sport. Achterbank is wel wat aanpaswerk. Voorstoelen is plug and play.

Dank voor de reactie,

Wat bedoel je nou met ze passen allemaal maar zijn niet gelijk? ondanks ze niet allemaal mistlampen hebben passen ze gewoon op alle astra g’s toch?

Opeltje17
          Deelnemer

Ja alle VOORbumpers passen ja, alleen zijn de mistlampen anders van de verschillende soorten bumpers: coupé,opc.

rairozay
            Deelnemer

Ok top man. TNX.

Weet je mischien wat de modificatie is bij de achterbanken? als ik de interieur van een coupe wil zetten in een g model ?

Andre_Ede

Vraag verplaatst vanuit How To naar Astra, How To is bedoelt voor een uitleg niet voor vragen.

rairozay
                Deelnemer

@andre

Ik heb een beetje gekeken al daar maar kon het niet echt vinden.. als je iets daarover kan vinden graag mij laten weten.. tnq

wim-v6
                  Deelnemer

Andre zegt.

het How-To gedeelte op dit forum is bedoeld voor het plaatsen van topics over hoe een klus te klaren, dus als je iets gedaan hebt wat nog niemand op het forum gezet hebt, kan je dat in het juiste How-To gedeelte neer zetten.

Willem

wim-v6
                    Deelnemer

Voorbumpers:

Standaard zonder mistlampen:

Standaard met mistlampen:

Coupe Bumper deze is er alleen met mistlampen:

OPC1 bumper als standaard, maar met extra onderlip, en standaard met mistlampen:

OPC2 bumper, deze is er alleen met mistlampen:

Willem

rairozay
                      Deelnemer

@Willem much tnx man.
                        beetje bij beetje kom ik wel eruit. top.! heb alleen echt alleen honda’s gereden, maar vind opel ook super mooi tegenwoordig…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.