Interieur

Forumindex Forums Modellen Kadett Interieur

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    ReTiReD
    Deelnemer

In m`n Kadett komt een champion interieur. Nooit over nagedacht dat de achterbank dan 2 delig is, terwijl er 1 delig uitkomt.
      Iemand dit ook gehad, en belangrijker…. Hoe opgelost?

Gr. Dennis

Pat70

Ik heb de beugels van de wagen met 2-delige bank eruit geboord (op de las). Dus die 2 uit t midden onder en die in t midden van de zit/rugleuningen. Vergeet niet de busjes waarmee de rugleuningen in de beugel vast komen te zitten. De bank plaats je dan op maat in de auto, beugeltjes in elkaar zetten,aftekenen en vast lassen of schroeven. Bedenk wel of je dit permanent erin laat want onder moet je dus 2 stukjes tapijt onder de bank wegsnijden !!

jblfreak
        Deelnemer

Dat is de oplossing van pat70

wat je ook kan doen is de 2 delen aan elkaar bevestigen

je jan de steuntjes die je zou moeten uitboren pakken van elke kadett behalve cabrio en station

in een nexia zitten ze ook

is een stalen steuntje 2 rondige deeltjes afdek kapje en schroefje

ReTiReD
          Deelnemer

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik was al bang dat het dit zo moeten gaan worden.
            Het blijft er iig. permanent inzitten. Dan moet ik helaas op zoek naar die beugels :mad:

Gr. Dennis

Pat70

[rquote=1839551&tid=140329&author=jblfreak]Dat is de oplossing van pat70

wat je ook kan doen is de 2 delen aan elkaar bevestigen

je jan de steuntjes die je zou moeten uitboren pakken van elke kadett behalve cabrio en station

in een nexia zitten ze ook

is een stalen steuntje 2 rondige deeltjes afdek kapje en schroefje [/rquote]

Maar dit steuntje moet dan wel vast worden gezet anders is t afkeur :)

ReTiReD
              Deelnemer

Als ik de Kadett eerst zonder achterbank ter keuring aanbied… Kan deze dan gekeurd worden? Het is een `86 er zonder gordels achterin.

Gr. Dennis

Anoniem

een zitinrichting is niet verplicht.
                  indien je geen achterbank hebt doet overigens je gordels er ook niet aan toe.

voor 1-1-90 hoef je zowiezo geen gordels achterin te hebben.

Pat70

[rquote=1839717&tid=140329&author=Big Sexy]een zitinrichting is niet verplicht.
                    indien je geen achterbank hebt doet overigens je gordels er ook niet aan toe.

voor 1-1-90 hoef je zowiezo geen gordels achterin te hebben.[/rquote]

Maar ALS ze erin zitten moeten ze wel werken,ook als ie van voor die datum is. Heb hier zelf al eens tegenaan gelopen. Zei toen snij m maar eruit als er een steekproef komt,maar dat bleef gelukkig uit. Had daarna 3 jaar op een rij steekproef met m’n cabrio. Kreeg daarbij overigens geen enkele opmerking over de c20xe die niet op kenteken stond,maar dat is weer een ander verhaal :D

ReTiReD
                    Deelnemer

Ik heb geen gordels achterin :) Het is wel de bedoeling dat die er in komen maar ik wil de Kadett eindelijk eens op de weg hebben.
                      De achterbank met gordels is dan van later zorg.
                      Bedankt voor jullie reacties en ik ga eens rustig op zoek naar de beugels voor de bank.

Gr. Dennis

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.