Interface vraagje

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Interface vraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272514
    Ratboy
      Lid sinds:
      24 June 2015

      Hoi,
      Momenteel heb ik een oude VDO radio in de wagen zitten die ook uitgerust is met aansturing van de display en stuurwiel bediening. Maar omdat deze geen blauwtand en USB heeft wil ik deze vervangen. Ik heb al wat rondgesurft maar de meeste winkels verkopen geen B1 type interfaces meer. Ik neem aan dat ik de interface kan behouden en enkel een merk specifieke lead moet op de kop zien te tikken. Maar waar o waar kan ik deze nog krijgen? Ik heb navishop gemaild maar deze geven geen antwoord.
      Wat me ook opgevallen was, is dat de snelheid op de display niet klopt. Deze geeft steeds een veel lagere snelheid aan dan de teller, moet er hiervoor geprogrammeerd worden of is het de interface die hier voor iets tussen zit.

      #18288559
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Als je je stuurinterface en display wil behouden kun je elke andere radio van een beetje bekend merk in je dashboard hangen met een interfaceadapter.. Dan kun je je stuurbediening gewoon gebruiken en je display blijft dacht ik ook gewoon werken

        #18288560
        PVB
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 April 2006

          @Ratboy wrote:

          Wat me ook opgevallen was, is dat de snelheid op de display niet klopt. Deze geeft steeds een veel lagere snelheid aan dan de teller, moet er hiervoor geprogrammeerd worden of is het de interface die hier voor iets tussen zit.

          De snelheid die de MID aangeeft is de gemiddelde snelheid.

          #18288561
          Ratboy
            Lid sinds:
            24 June 2015

            Dus ik kan dus gewoon elk merk kopen die interface aansturing ondersteund.of moet ik dan nog een merk specifiek adaptertje kopen voor bv een blaupunkt aan te sluiten op de interface die dan op zijn beurt weer alles doorzend naar de display en stuurwielbediening want ik had op een site gezien dat de lead wel merk specifiek is volgens merk.

            #18288562
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              Er zijn stuur interface adapters.. Die moet je aan de kabels van je radio knijpen/solderen en dan kun je daar je display en stuurwielbediening op aan sluiten… Elke kabelset is merk specifiek.. Dus voor een jvc radio heb je een stuurinterface adapter nodig van jvc

              #18288563
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                https://www.autoshopdetijger.nl/opel-c-925_792_503_540.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                Of je hebt een plug and play kitje net als in deze link

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.