Heb in m’n vec een Engels lederen interieur geplaatst. Memory zit dus rechts en is niet aangesloten bij mij. Bestuurdersstoel is dus eentje zonder memory. Omdat ik toch niet die memory ga aansluiten(weet niet hoe en ook niet echt nodig) vroeg ik mij af of er interesse was om de stoel te ruilen voor eentje zonder memory.
Nadeel: heb de bedrading richting de stoel zelf aangelegd en de stoelverwarming doet het niet. Durf niet te zeggen of dit komt door mijn aanleggen of dat ie gewoon kapot is. Denk het laatste want lampje op dash brand wel als ik m inschakel.
Hele lichte instapschade, te zien op de foto’s. (Is altijd een bestuurdersstoel geweest natuurlijk)
Als je wilt ruilen vraag ik wat gelijkwaardigs. Stoelverwarming is gewenst maar gezien die van mij t ook niet doet geen vereiste. Als er schade op zit dan net zo minimaal als de mijne.
Laatste is dat de stoel wel gelijk moet zijn qua kleurverschillen. T is allemaal t zelfde maar door weersomstandigheden of gebruiksomstandigheden kan dit heel erg verschillen denk ik. Ik heb de geperforeerde stoelen!
Hoor het wel!