Inter Action B9 of Lenso B9??

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Inter Action B9 of Lenso B9??

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    musti20
    Deelnemer

Ik ben al tijdje op zoek naar BBS LM replica velgen voor mn vectra c gts.

Na goed door zoeken ben ik 2 merken tegen gekomen, Inter Action en Lenso.

Nu vraag ik me af welke een betere kwaliteit heeft.

Heeft iemand misschien een ervaring of weet toevallig meer over deze 2 merken?

Gr. Mustafa

vanieba
      Deelnemer

Zover ik weet komt het allemaal uit de zelfde fabriek uit China, twordt alleen hier onder verschillende namen verkocht.

Corsaliefhebber
        Deelnemer

Ik geef je wel de tip bij de lenso,s en dergelijke om ze gelijk na aanschaf nogmaals fatsoenlijk met vernis te laten lakken, heb er al verschillende gezien die echt na een paar maanden al geheel wit uitgeslagen waren van de oxidatie ONDER de lak.

McKaamos
          Deelnemer

Inter Action en Lenso komen zeker niet uit dezelfde fabriek. Het is wel een gelijkende kopie.
            Lenso wordt geproduceerd in Taiwan. Inter Action is een naam die vziw alleen hier in NL wordt gebruikt voor een Chinese kopie.
            Wat betreft de oxidatie zijn er regelmatig problemen.
            Dat komt doordat de boutjes ingeslagen zijn (geen schroef dingen dus) en dat de lak rondom de gaatjes alleen blanke lak is.
            Bij het inslaan van de boutjes wil die lak rond die gaatjes barsten, waardoor er vocht onder kan komen en het metaal oxideert.

Je kan beter even kijken of je ergens een set kan vinden waarbij de rand waar die boutjes zitten, ook in kleur mee gelakt is. Daar zit dna een laag primer, kleur en blanke lak. Stel dat de blanke lak laag dan scheurt, dan is dat niet erg, want de kleurlak zit er onder, zodat het metaal niet zomaar oxideert.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.