Astra K 2017 Intellilink 900 scherm vervangen maar valt uit na enkele minuten.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra K 2017 Intellilink 900 scherm vervangen maar valt uit na enkele minuten.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Jethro Tjeerdsma
    Deelnemer

Hallo,

Wellicht kan ik hier terecht voor wat advies voor mogelijke vervolgstappen.

Wij hebben een Astra K sports Tourer uit 2017. Afgelopen week merkten we op dat het LCD display van de Intellilink 900 begon te knipperen, uiteindelijk viel deze helemaal uit. Op internet gelezen dat dit een veelvoorkomend probleem is en op te lossen met een nieuw LCD scherm. Met behulp van een video-instructie zelfstandig vervangen, ik heb wat ervaring met klein-electronica dus dit was makkelijk.

Na het vervangen leek alles het prima te doen maar al snel merkte ik op dat het scherm na enkele minuten op zwart gaat (ook geen backlight). Als het scherm aan is dan is het volledig functioneel en zonder flikkering e.d. Daarnaast blijft de Navi/Radio e.d. werken en ook het scherm reageert op touch.

Wat ik heb geprobeerd:

Terugzetten naar fabrieksinstellingen.
      Kabels opnieuw aangesloten en gecontroleerd. (zien er schoon uit)
      Alle USB apparaten verwijderd.

Verder heb ik van alles geprobeerd (Auto en diverse electronica aan/uit zetten) om een patroon te herkennen maar helaas bleef dat uit. Iemand nog suggesties/ideeën voordat ik me toch maar ga begeven richting een Dealer?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.