Instrumentenpaneel rammelt

Forumindex Forums Modellen Astra Instrumentenpaneel rammelt

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    —Jens—

Beste,

Wanneer ik aan het rijden ben, hoor ik een irritant trillend geluid van bij het instrumentenpaneel komen.
      Nu.. was ik daarnet het probleem aan het zoeken en ik denk dat mijn instrumentenpaneel wat los staat.
      Hoe kan ik dit instrumentenpaneel stevig vast maken, want als ik het nu vast neem (vooraan aan de rondingen) en een opwaartse beweging maak, dan zie je het duidelijk bewegen. En volgens mij maakt dit het geluid bij het rijden!

Weet iemand hoe je dit kan vastzetten?

Informatie auto:
      Merk: Opel
      Type: Astra H GTC
      Uitvoering: Cosmo
      Bouwjaar: 2006

MVG
      Jens

red-bull

de kappen rond je instrumenten los halen , de schroeven aandraaien van je instrumentenpaneel en de kappen weer terug bouwen.

TheViper

@red-bull wrote:

de kappen rond je instrumenten los halen , de schroeven aandraaien van je instrumentenpaneel en de kappen weer terug bouwen.

Klopt. Als aanvulling daarop: viewtopic.php?f=126&t=157899. Hier staat uitgelegd hoe je de kap kunt verwijderen en waar de tellerunit/het instrumentenpaneel zit vastgeschroefd.

RISL
          Moderator

Ik wilde ook net m’n how-to geven, maar TheViper was me voor :thumbup

TheViper

@RISL wrote:

Ik wilde ook net m’n how-to geven, maar TheViper was me voor :thumbup

Ach, ter compensatie RISL: bij dezen credits voor de how-to! Deze heeft me ontzettend geholpen bij het installeren van blauwe leds achter mijn tellerunit ;).

RISL
              Moderator

Ow, daar was ik niet naar op zoek hoor, maar toch bedankt :thumb
                Je moest eens weten hoe lang ik aan het prullen was voordat ik die witte hendel ontdekte ;)

TheViper

Haha, dat kan ik me voorstellen. Als ik de how-to niet had gevonden, was ik er nooit aan begonnen. Waarschijnlijk omdat ik niet zou weten waar ik zou moeten beginnen. Maar goed, ze zitten er in.

—Jens—

Allemaal bedankt om te reageren.. alleen zou het fijn zijn als je nu een How-to kan geven over een opel astra H, jullie laten hier een astra G zien

—Jens—

Niemand die hier een how-to over heeft?
                      Misschien heb je er veel verstand van.. en kan je het zo aan me uitleggen ;)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.