Instructieboekje Opel Zafira uit 2001

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Instructieboekje Opel Zafira uit 2001

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Safira27

Hallo,

Wij hebben onlangs een Opel Zafira 1.8 Elegance uit 2001 aangeschaft. Nu zitten daar geen instructieboekjes meer bij, weet iemand hoe wij daar aan kunnen komen?

Nog een vraag? De distributieriem van de Opel Zafira is 1x vervangen, zie gele sticker onder de motorkap, maar helaas door weer en wind niet goed meer leesbaar. De auto heeft nu 124.00 km op de teller. Wanneer zouden wij hem weer moeten vervangen. Op internet lees ik bij iedere 60.000 km of 4 jaar. De auto is dus bijna 10 jaar. Iemand advies… thnx

marson
      Deelnemer

@Safira27 wrote:

Hallo,

Wij hebben onlangs een Opel Zafira 1.8 Elegance uit 2001 aangeschaft. Nu zitten daar geen instructieboekjes meer bij, weet iemand hoe wij daar aan kunnen komen?

Nog een vraag? De distributieriem van de Opel Zafira is 1x vervangen, zie gele sticker onder de motorkap, maar helaas door weer en wind niet goed meer leesbaar. De auto heeft nu 124.00 km op de teller. Wanneer zouden wij hem weer moeten vervangen. Op internet lees ik bij iedere 60.000 km of 4 jaar. De auto is dus bijna 10 jaar. Iemand advies… thnx

je kan even contact opnemen met opel nederland ik heb destijds ook daar even kontakt mee opgenomen en mij werd keurig netjes een boekje kosteloos opgestuurd dat was nog eens service.

Gr Sonny

Roborob

Ik weet niet of je het boekje al hebt maar heb je ook onder de bijrijderstoel gekeken? Ik kwam daar een paar weken na aanschaf achter en daar lag hij in.

Greetz Rob

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.