instructieboekje opel corsa 2007

Forumindex Forums Modellen Corsa instructieboekje opel corsa 2007

• Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 april 2020om 10:33 door Anoniem.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    jtuma
    Deelnemer

Hallo,

Mijn vriendin heeft sinds 2 weken een Opel Corsa in haar bezit uit Juni 2007. Deze auto is in 2016 geïmporteerd vanuit Duitsland naar Nederland.
      Nu zit hier alleen een duits instructieboekje bij.

Ik heb al rond zitten te kijken op internet, maar heb nog geen instructieboekje in het nederlands kunnen vinden in bijv. pdf… wie kan mij hier aan helpen waar ik dit kan vinden?

alvast bedankt voor de hulp. :good:

pjotter
      Deelnemer

[quote quote=18374140]Hallo, Mijn vriendin heeft sinds 2 weken een Opel Corsa in haar bezit uit Juni 2007. Deze auto is in 2016 geïmporteerd vanuit Duitsland naar Nederland. Nu zit hier alleen een duits instructieboekje bij. Ik heb al rond zitten te kijken op internet, maar heb nog geen instructieboekje in het nederlands kunnen vinden in bijv. pdf… wie kan mij hier aan helpen waar ik dit kan vinden? alvast bedankt voor de hulp. :good:[/quote]

hierbij een link https://www.gebruikershandleiding.com/Opel-Corsa-2007/preview-handleiding-640555.html

jtuma
        Deelnemer

Bedankt voor je reactie en het zoeken, maar dit duitse instructieboekje had ik ook gevonden, en deze heeft mijn vriendin ook in de auto liggen.

ik ben op zoek naar een Nederlandse versie van dit boekje.

Anoniem
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.