Ik heb sinds vandaag een insignia, echter laat de navigatiebestemming zich onder het rijden niet instellen. Ik zie hierover niets in de handl staan, is dit anders in te stellen? Gr. Paul
Als ik het goed heb kan je tijdens het rijden wel favorite bestemmingen selecteren die je dus al voor het rijden hebt ingesteld
Klopt, maar wat een foute keuze van opel om dit te blokkeren :( dat betekend dus dat je steeds een P kunt opzoeken zelfs met bijrijder aan boord. Onbegrijpelijk!
Je kan gewoon via spraak bediening de bestemming invoeren. Ik doe alles met spraakbediening werkt prima!
Wat ik een gemis vind ten op zichte van mijn BMW’s… dat je zelf het bluetooth apparaat moet kiezen. Mijn vrouw rijd het meeste maar als ik dan een keer erin rij moet ik handmatig mijn telefoon kiezen… :thumbdown
Als ik het goed heb kan je tijdens het rijden wel favorite bestemmingen selecteren die je dus al voor het rijden hebt ingesteld
Klopt, maar wat een foute keuze van opel om dit te blokkeren :( dat betekend dus dat je steeds een P kunt opzoeken zelfs met bijrijder aan boord. Onbegrijpelijk!
Dat lijkt me eerder een grapje van Opel Nederland te zijn;
dat is dus zeker niet bij alle Insignia’s en moet dus te wijzigen zijn door de dealer.
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.