Instapverlichting met aanraken handgreep

Forumindex Forums Modellen Grandland X Instapverlichting met aanraken handgreep

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Makkenze
    Deelnemer

Sinds gisteren, 02 november, gaan mijn koplampen niet meer aan als ik de auto handmatig open. Doe ik dit met de afstandsbediening dan gaan ze wel aan. Iemand een idee hoe ik dit weer werkend krijg? Heb de knop van de afstandsbediening al langer ingedrukt maar ook dit hielp niet.

André Jansen
      Deelnemer

Heb dit ook…

Maar weet niet anders dan dat zo is. Lijkt mij ook logisch eigenlijk. Als je de auto met ab opent,”zoek” je de auto eigenlijk waardoor de lampen aangaan.

Knutsel2
        Deelnemer

[quote quote=18369654]Sinds gisteren, 02 november, gaan mijn koplampen niet meer aan als ik de auto handmatig open. Doe ik dit met de afstandsbediening dan gaan ze wel aan. Iemand een idee hoe ik dit weer werkend krijg? Heb de knop van de afstandsbediening al langer ingedrukt maar ook dit hielp niet.[/quote]

dat werkt bij mij ook zo, met de ab gaan ze wel aan en met de deurgreep vastpakken niet. Vind ik juist wel prettig, je wil niet altijd al dat felle ledlicht aan als je instapt en hebt nu de keuze…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.