installatie Irmscher grill C2

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum installatie Irmscher grill C2

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    noogy2000
    Deelnemer

Hallo allemaal,

onlangs heb ik een irmscher C2 grill op de kop weten te tikken.. Om een beetje beslagen ten ijs te komen bij de installatie vroeg ik me af wat de juiste werkwijze is..

Ik heb op de site van irmscher al de inbouwhandleiding opgezocht, maar het lijkt alsof er bij een nieuwe grill een hele houder voor in de bumper meegeleverd wordt. Nu heb ik via MP alleen het zichtbare gedeelte toegezonden gekregen. Gaat dit problemen opleveren bij de installatie?

http://www.irmscherbenelux.nl/AbeTuv/7_34_01_060.pdf

Ikl heb al even gezocht op irmscher grill hier op het forum, maar die term is natuurlijk 20 miljoen keer gebruikt :(

ik hoop dat jullie me kunnen adviseren zodat ik snel de grill in mijn vec kan gaan bouwen!

alvast bedankt,

jeroen

gwriemersma
      Deelnemer

Makkelijkste manier om de gril in te bouwen is de bumper te demonteren
        De gril zit namelijk bevestigd met irritante klipjes die in de bumper klikken
        Geloof dat Jraaf ze destijds met behulp van saté stokjes verwijderd heeft
        Zelf heb ik dat gedaan met extra paar handen en :angel geduld veel geduld

GTS Vectra
        Deelnemer

Ja Jeroen die achter plaat van Irmscher is wel anders dan origineel, en het was zeker een klote klus om hem te vervangen! :(
          Het zal wel een projectje worden om hem passend te krijgen op de originele achterplaat denk ik! :hmmz

[/URL

Het zit allemaal zo strak in elkaar!

noogy2000
          Deelnemer

Het is zojuist toch gelukt!

Was wel even een &&@€-werkje om de achterplaat aan te passen, maar na een en ander met de slijptol weggeslepen te hebben paste de grill 100%..

Foto’s komen uiteraard later wel..

Bedankt voor de tips!

Gr jeroen

GTS Vectra
            Deelnemer

Goed bezig Jeroen ! :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.