Insignia Xenon look-koplampen Plug & Play

Forumindex Forums Modellen Insignia Insignia Xenon look-koplampen Plug & Play

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18291211
    BAS INSIGNIA
      Lid sinds:
      20 July 2015

      @sander2.5v6 wrote:

      Is het probleem met de storing al opgelost btw?
      Is een weestandje plaatsen op de stadsverlichting niet een oplossing anders?
      Lampen zien er netjes uit :thumb

      Lijkt me een mooi cadeautje voor me pa.

      Wat betreft de weerstandjes. Daar is de fabrikant nog mee bezig te ontwikkelen is mij vertel door GM tuningparts. Wacht hier rustig op.

      #18291212
      Chriskeeh
        Lid sinds:
        1 January 2014

        @ BAS INSIGNIA

        Hoe zit dat juist met de H1 grootlicht?
        Ik heb zin om de Uitvoering: Zwart / LED te kopen maar er staat nergens vermeld dat er een H1 in kan.
        Logischerwijze zou dit het gaatje net naast de projector zijn maar ik ben graag zeker :)

        Thanks!

        #18291213
        BAS INSIGNIA
          Lid sinds:
          20 July 2015

          @Chriskeeh wrote:

          @ BAS INSIGNIA

          Hoe zit dat juist met de H1 grootlicht?
          Ik heb zin om de Uitvoering: Zwart / LED te kopen maar er staat nergens vermeld dat er een H1 in kan.
          Logischerwijze zou dit het gaatje net naast de projector zijn maar ik ben graag zeker :)

          Thanks!

          Je hebt genoeg aan een H7 lamp. Als je grootlicht opzet gaat er in de projector-lens een klepje open. Dan wordt de lichtbundel recht naar voren geprojecteerd. Dit is ook bij echte xenon-projector van autofabrikanten. Het gat naast de projector is voor bochtenverlichting bij de originele insignia-xenonkoplampen. Dit verhaal heb ik ook niet van me zelf is me ook vertelt. Ik dacht eerst net zo over als jij. Ik heb ook de zwarte uitvoering er in zitten. Moet alleen xenon inbouwen. Ben erg benieuwd naar je resultaat als het zo ver is uiteraard. Mocht je meer info/hulp nodig hebben dan hoor ik het wel.

          #18291214
          Chriskeeh
            Lid sinds:
            1 January 2014

            @BAS INSIGNIA wrote:

            Je hebt genoeg aan een H7 lamp. Als je grootlicht opzet gaat er in de projector-lens een klepje open. Dan wordt de lichtbundel recht naar voren geprojecteerd. Dit is ook bij echte xenon-projector van autofabrikanten. Het gat naast de projector is voor bochtenverlichting bij de originele insignia-xenonkoplampen. Dit verhaal heb ik ook niet van me zelf is me ook vertelt. Ik dacht eerst net zo over als jij. Ik heb ook de zwarte uitvoering er in zitten. Moet alleen xenon inbouwen. Ben erg benieuwd naar je resultaat als het zo ver is uiteraard. Mocht je meer info/hulp nodig hebben dan hoor ik het wel.

            Zo zit dat dus! Bedankt! Dan bestel ik die in de loop van volgende week. Ikzelf rijd al rond met een xenonkit van Pilotxenon 6000K en kan u deze ZEER STERK aanbevelen! Als ze zijn geïnstalleerd maak ik wel foto’s :)

            #18291215
            Chriskeeh
              Lid sinds:
              1 January 2014

              Koplampen geplaatst, niet 100% plug & play maar na wat duw, trek en knipwerk toch mooi op zijn plaats gekregen.
              Foto is van toen ik net klaar was, beter foto’s volgen met beter weer.
              Als ik heb gereden heb ik wat last van damp binnen aan de lens, ik ga dit proberen op te lossen dmv een silicapack (zo’n pakje dat soms bij elektronica zit voor vocht op te nemen) Dit werd voorgesteld op een Aston Martin forum omdat die auto’ s daar blijkbaar heel veel last van hebben.


              @BAS
              INSIGNIA
              Ik heb mijn xenonset ingebouwd door een gat te boren door het deksel van de koplamp, hierdoor vervalt mijn fabrieksgarantie maar so be it.
              Geeft wel een enorm verschil tov standaard koplampen. veel beter lichtbeeld en betere wegverlichting. Het grootlicht was zoals je zei, dit geeft inderdaad een heleboel licht!
              Veel succes!

              #18291216
              opel-mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2011

                Dat is niet zo gek het verschil met een gewoon H lamp xenon geeft veel meer licht, damp aan de binnenkant is wel een probleem, daar heb ik ook nog steeds last van, waardeloos en gevaarlijk.

                #18291217
                BAS INSIGNIA
                  Lid sinds:
                  20 July 2015

                  Heey, Chriskeeh

                  Dat zit er goed uit. Ik rij sinds 2 weken ook met xenon rond. En er gaat weer een wereld voor me open. Ik heb ook gewoon het gat door de deksel geboord. Ik hadt ook eerst last van vocht / condenseren in de koplampen. Maar ik heb de deksels van de koplampen er afgehaald. en de auto in de warme zon gezet. Zo kan het vocht er namelijk uit. Want, ik neem aan dat je het in de buitenlucht ingebouwd heb. En als het dan vochtige / klammig weer is trekt dit weer ook je koplamp in. Ik hadt precies het zelfde. En heb daarna sleutelen (passen/meten en xenon plaatsen) alleen nog in de garage/werkplaats gedaan. Ik zal ook nog wat foto,s plaatsen van mijn lampen. Ik moet allen nog de weerstandjes inbouwen. Maar hier heb ik niet zo haast mee. Mocht je vragen hebben stel ze gerust.

                  #18291218
                  Chriskeeh
                    Lid sinds:
                    1 January 2014

                    Dat ga ik dit weekend dan eens proberen om de lampen open te zetten in de zon.
                    Die weerstanden die je gaat inbouwen zijn voor de DRL’s? (dit zijn de enigste die nog een fout geven bij mij) Waar heb je die gekocht?

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.