insignia tuning verlagen den haag omgeving

Forumindex Forums Modellen Insignia insignia tuning verlagen den haag omgeving

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235737
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      hi,
      ik heb besloten mijn insignia (sportstourer, CDi 160pk) te chiptunen en ook te laten verlagen.

      ik ben bezig geweest met googlen maar ik heb helaas geen idee of de bedrijven goed zijn of niet en dacht ik probeer het hier eens.

      is er misschien iemand hier die een goede address in den haag of omgeving kent voor dit soort of ding?

      als jullie ook een address voor een goede velgen reparateur hebben in den haag of omgeving zou ik het ook zeer op prijs stellen. ik heb mijn zomer velgen weer op sinds dinsdag en mijn darling wife heeft nu al twee keer de stoeprand geraakt. laatst jaar was ik het die de stoeprand heeft geraakt en ben naar anas banden geweest maar ik was er niet zo blij met de resultat :(

      alvast bedankt :)

      #17857093
      alphox
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Ik zou er in iedergeval de intrax veren ondergooien (of wil je lager, schroefset?) die bevallen mij in iedergeval erg goed.

        Ik heb ze zelf gemonteerd, stelt niet zoveel voor, alleen de achteras was even kloten maar in 1,5 uur zat het eronder…

        De veren kan je bestellen bij gm-tuningparts en monteren kan elke zaak wel…

        #17857094
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          alphox, dank je wel. :thumbup

          helaas is dit allemaal nieuw voor mij en ik ken me niet uit wat goed is en wat niet. als je 1.5 uur voor zoiets nodig hebt wil ik liever niet nadenken hoe lang ik voor zoiets nodig zou hebben, in iedere geval moet ik naar een zaak vor dit ;)

          ik heb op de website van gm-tuningparts niks gevonden kwa veren of schroefsets voor de insignia.

          ik wil graag zo lag als het kan maar ook niet al de comfort verliezen (en waar ik woon kan ik drempels niet vermijden). denk schroefsets is een goede oplossing voor mij … of nieuwe schokbrekers met veren (is dat niet hetzelfde?)?

          kan me voorstellen dat dit niet goedkoper is maar ik denk ook dat voor zoiets duurder = betere kwaliteit en betere rijervaring, toch?

          #17857095
          alphox
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            ik heb zelf de intrax veren eronder zitten. die kosten dacht ik iets van 170 euro
            een goeie schroefset zit je toch snel op 1000 euro of meer. je kan dan wel lager, maar hoelager hoe minder comfort je hebt…
            met de intrax verenset is het comfort vrijwel gelijk gebleven, en de looks zijn gewoon super (zie mijn topic)
            je kan eugene (gm-tuningparts) gewoon mailen, hij heeft ze er zelf ook onder zitten die veren…

            #17857096
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              nog eens bedankt, heb even beseft dat schroefset niet gaat want ik wil mijn flexride niet kwijt. nu is het toch veren. ik wilde graag 6-7cm lager maar dat kan ik nu vergeten. :(

              hoeveel lager ben je met je veren nu?

              zou eugene later even mailen :)

              #17857097
              alphox
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                6-7 cm? das de moeite
                ik ben maar 3 cm gezakt, dan staat ie precies netjes
                met 6-7 cm kan je voor niet meer sturen verwacht ik..

                #17857098
                fresh_leki
                  Lid sinds:
                  2 September 2010

                  [rquote=1916276&tid=146512&author=alphox]met 6-7 cm kan je voor niet meer sturen verwacht ik..[/rquote]
                  En waarom zou dat niet meer lukken ?

                  #17857099
                  alphox
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    bij een goeie hobbel dat ie dan tegen je wielkast slaat als je stuurt, tenzij je em zo stug maakt dat ie bijna niet meer veert.
                    lijkt me niet fijn voor een dagelijkse auto, in mijn situatie in iedergeval niet (heb daarom ook een mk1 cabrio op laagste stand voor de hobby ;))

                    #17857100
                    fresh_leki
                      Lid sinds:
                      2 September 2010

                      Is nogthans allemaal heeeeeel goed te doen hoor. Bij mij staat de schroef op’t laagste, tweede stelmoer ervan tss, achteraan alles ervan tss (regelpotje,…) . Comfort is meer dan dik inorde, iedereen die meerijd is verwonderd hoeveel comfort er nog is . Is een een dagelijkse auto op alle tereinen, kasseibaan, de bekende Belgische putwegen , … ik rij daar niet voor om ofzo, plus heb het smalste bandje in 20 duim. Heb nog ontzettend veel plaats over in de wielkasten, dus is zeker allemaal goed te doen :)

                      #17857101
                      nicocorsa
                        Lid sinds:
                        6 June 2006

                        wat type schroefkit heb jij erdan onder zitten freshleki .

                        ik heb rond gehoord om na een bilstein b12 kit te gaan . maar waren nog geen prijzen voor beschikbaar.

                        en comfort hangt ook veel van verschillende optie stoelen en dergelijke af .

                        #17857102
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          @alphox, het was fresh_leki’s auto waar ik heb gezien dat 6-7 cm wel kan ;), als ik het goed heb is fresh_leki’s zo’n 8 of 9 cm lager.

                          3cm is beter dan het nu is maar ik denk voor mij zal het alleen 2cm zijn want ik ben al 1cm lager met de ST.

                          #17857103
                          fresh_leki
                            Lid sinds:
                            2 September 2010

                            Ik heb de schroefkit van H&R, superkwaliteit. De beste die ik ooit heb gehad qua comfort (hardheid) . Momenteel aan bekijken of die vooraan nog wat lager kan door aangepaste veren van Kean . Idd die van mij is rond de 8 a 9 cm gezakt en kan dus nog zakken.

                            @ insignia74, je hebt flexride zitten he? Dan zou ik idd ook opteren voor de wagen gwn een 3 cm lager te leggen !

                            #17857104
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              [rquote=1917155&tid=146512&author=fresh_leki]
                              @ insignia74, je hebt flexride zitten he? Dan zou ik idd ook opteren voor de wagen gwn een 3 cm lager te leggen ![/rquote]bedankt :D

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.