insignia sports tourer 5 weken vertraging???

Forumindex Forums Modellen Insignia insignia sports tourer 5 weken vertraging???

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    calibart16v
    Deelnemer

Ik heb enige tijd geleden al de insignia besteld,hij zou in eerste instantie eind Januarie verwacht worden
      Toen zou het week 7 worden en nu wordt mij verteld dat het week 13 gaat worden.
      Ik ben hier echt niet blij mee!!!
      Nu is mij verteld blablabla. Dat de fabriek eind van het jaar 2 weken dicht is geweest en dat er 3 weken levertijd zat op de 20 inch velgen.

Ik heb het idee dat ze gewoon de auto aan iemand anders verkocht hebben of dat ze gewoon vergeten zijn te bestellen of zo.

Is overigens besteld bij Driessen Opel in Eindhoven. Iemand hier ervaringen mee of hier advies over

zeepkar

Driessen -> slechte ervaring mee, ooit eens ‘n Captiva besteld, nee meneer is op voorraad … totdat handtekening gezet was … maar liefst liefst 16 weken levertijd …

calibart16v
        Deelnemer

Tja ik had er al een dubbel gevoel bij. Heb anders alleen in Oirschot nog een andere dealer gevonden, maar ik dacht ja zal toch wel goed komen ,en in ehv. Dus dichterbij maar ja, dat is achteraf praat

Spacejam
          Deelnemer

De driessen groep kan je beter vermijden :thumbdown

calibart16v
            Deelnemer

Blijkbaar toch wel echt een probleem in de fabriek met het leveren van diverse onderdelen, ivm. Met toe leveranciers. Klonk wel erg aannemelijk, nadat ik een medewerker had gesproken. Helaas dan toch maar even geduld hebben.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.