Insignia sports tourer 2.0 turbo 4x4foutcode U0100

Forumindex Forums Modellen Insignia Insignia sports tourer 2.0 turbo 4x4foutcode U0100

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Suspicious

Hallo Allemaal.

Ik ben inmiddels enkele maanden trotse eigenaar van een Sports Tourer 2.0 Turbo 4X4 09′
      en heb er veel plezier mee,

Echter zit er een vervelende storing in die ik niet kan plaatsen. :wtf

situatie alsvolgt:
      waneer je rijd met een snelheidje vanaf 20-30kmpu + valt wel eens spontaan de moter volledig uit en springt dan meteen weer aan. :hmmz
      waneer je langzamer als 20-30kmpu rijd valt de motor uit en gaat niet meer vanzelf terug aan,ik dien dan zelf handmatig weer te starten. :???:

deze situatie komt wel eens voor tijdens het rijden.
      ene keer 1 x per week andere keer 5 x per dag bijwijze van.
      systeem geeft tijdens deze situatie aan: ESP SERVICE

met deze klacht naar de garage geweest en wordt me verteld een zeldzame situatie te zijn,
      zij vermoedden een kabelbreuk of slecht contact in het cambus systeem of andere componenten
      en dat zij dit enkel op uurtarief kunnen zoeken en ik dan maar moet hopen dat zij dit snel vinden (A heelveeleurotjesperuur) :vertag
      nu ben ik zelf electrotechnisch redelijk aangelegd maar auto electronica gaat me denk ik wat verder

Ik vraag me daarom af of 1 van jullie gebruikers dit misschien ooit hebben ervaren of hier een oplossing voor te hebben :angel

Hageth

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-28772.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
        Misschien heb je er wat aan

Suspicious

Dankje Hageth!

is het ook mogelijk tekeningen te vinden van het kabeltrace met omschreven componenten zodat
          waneer ik besluit zelf alle contacten na te meten en controlleren dat ik ook kan uitsluiten wat goed functioneerd. :idea:

BVD

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.