Insignia ruitesproeiers

Forumindex Forums Modellen Astra Insignia ruitesproeiers

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    ahrend

Ik ben vanavond weer met mijn Insigniasproeiers bezig geweest,die aan de bestuurderskant is gelukt,maar die aan de bijrijderskant krijg ik er met geen mogelijkheid uitgedrukt .
      Ik kan aan de onderkant duidelijk dat lipje voelen waar ie mee op zijn plek word gehouden,voor mijn gevoel druk ik dat lipje ook ver genoeg vrij,maar de sproeier doet niks,ik kan hem een klein beetje wrikken maar thats it.
      Moet er dan de paravan vanaf of kan ik bijv. ook met een hamer ofzo een mepje geven.
      Als de paravan eraf oet hoe krijg ik die dan los ,ik had de ruitewissers er al af maar de paravan lijkt nog op 1 of andere manier vast te zitten ??
      Ik kan nog bijna niet meer typen zo zeer doen mijn vingertoppen.

HELP

didi
      Deelnemer

hoe heb jij de ruitenwissers eraf gekregen, zonder iets te beschadigen?
        wil namelijk hetzelfde doen :)

tommy1982

Wat is er zo speciaal aan deze sproeiers?

Mirrage
          Deelnemer

Raamrubber onderin er af halen en dan moet de paravan er uit kunnen als je ruitenwissers er al af hebt.

@Tommy
            , deze sproeiers sproeien een nevel en niet 2 straaltjes uit een enkel kopje. De nevel heeft als gevolg dat je hele raam ineens besproeid wat in mijn ogen een beter resultaat geeft bij het schoonmaken van de ruiten.

ahrend

Het is me gelukt,een lichte tik met een kunstof hamer was genoeg om de sproeier los te krijgen.
              Inderdaad de sproeiers van een Insignia nevelen ipv die 2 p*sstraaltjes,bovendien is dit eens een keer een goedkope update ,ze kosten iets van 2,50 p.st. bij de VOD.
              De ruitewissers heb ik eraf gehaald met behulp van een poelietrekker,bout eraf, poelietrekker onder de ruitewisserarm zetten en de schroefdraad precies in het midden op de draad van de ruitewisserarm zetten en draaien maar.
              Ik heb straks de 2e sproeier verwisseld zonder de ruitewisserarm te verwijderen,je krijgt er alleen wel een paar zere handen van,maar dat gaat wel weer over.

ps; op you tube staan verschillende filmpjes, als je intypt; insignia washdushen astra

didi
              Deelnemer

ja maar hoe krijg je deze beschermkapjes van de ruitensisser eraf?
                zonder te beschadigen natuurlek

ahrend

Das nog wel het aller simpelste,klein schroevedraaiertje eronder en tjoep

didi
                  Deelnemer

zonder dat je er iets van schade ziet?
                    want die zitten (zo lijkt me tog) muurvast

turbosix
                    Deelnemer

wissers hoeven er niet af:
                      how to linkje;

http://forums.astra-sri.co.uk/showthread.php?t=69144″ onclick=”window.open(this.href);return false;

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.