Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Insignia ruitensproeiers
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 februari 2010 om 20:09 #17594258
je zou het toch denken he, zo’n dikke bak.
We hadden vandaag een HOVJ (Hulp Officier Van Justitie) Mee met het werk, welke een insignia 1.6 Turbo bij zich had toevallig haha..)
Willem
1 februari 2010 om 20:38 #17594259Ja die zullen er zeker wel zijn,alleen kon ik zo 123 niet zien waar de stroomdraden eindigde.Potverdorie weer bijna 5 euro verbrast :D
1 februari 2010 om 21:59 #17594260origineel gepost door ahrend
Nou ik heb ze ook in huis ,maar toen ik ze om wilde wisselen zag ik ,dat ik ,denk ik ,verwarmde sproeiers heb er zitten nml. aan iedere sproeier 2 draden.
Dus ik kan het denk ik wel vergeten? toch ??:mad:Hallo,
Dan kun je het wel vergeten ja, de Insignia heeft deze optie niet :)
De stekker zit bij je interieur filter, deze kun je er natuurlijk wel afhalen ;)
Iedere Vectra heeft deze stekker er wel zitten, maar niet iedere Vectra heeft verwarmde ruitensproeiers :P ;)
Groetjes, Joche
2 februari 2010 om 10:19 #17594261origineel gepost door Opel4all
Iedere Vectra heeft deze stekker er wel zitten, maar niet iedere Vectra heeft verwarmde ruitensproeiers :P ;)dus als ik het goed begrijp kan iedereen met een C verwarmde ruitensproeiers monteren? Misschien ook wel een leuke modificatie…
2 februari 2010 om 12:47 #17594262Om het helemaal interessant te maken… Verwarmde Xsara/Insignia nevelsproeiers op een B… Zegt u het maar ;)
2 februari 2010 om 14:09 #17594263origineel gepost door rickytt3
origineel gepost door Opel4all
Iedere Vectra heeft deze stekker er wel zitten, maar niet iedere Vectra heeft verwarmde ruitensproeiers :P ;)dus als ik het goed begrijp kan iedereen met een C verwarmde ruitensproeiers monteren? Misschien ook wel een leuke modificatie…
Hallo,
Ja dat klopt als de stekker er zit, is het Plug and Play :thumbup
Ik heb hier op het forum, al een keer wat foto’s geplaatst van de sproeiers, kompleet met de bestelnummers (ik kan het zo 123 niet weer vinden):(
Groetjes, Joche
2 februari 2010 om 14:15 #17594264origineel gepost door wim-v6
Zijn er geen verwarmde te krijgen voor de Insignia dan??Willem
De Insignia heeft deze niet, de Insignia heeft een verwarmingselement, deze verwarmd dus het water in het tankje :)
Of die van mij dat ook heeft, dat dit dus standaard op elke Insignia zit weet ik nog niet ;), maar daar kom ik nog wel achter.
Groetjes, Joche
2 februari 2010 om 15:43 #17594265Heb de sproeierkopjes van de insignia vorige week besteld bij de VOD. Zit met smacht te wachten.
Greetz Roel met een C.
2 februari 2010 om 17:05 #17594266heb ze ook net besteld kosten mij nog net geen 4 euro:thumbup
2 februari 2010 om 18:10 #17594267origineel gepost door teungts
heb ze ook net besteld kosten mij nog net geen 4 euro:thumbupWaarom kosten ze mij dan bijna het dubbele? En ook nog per stuk!!!!:vertag
2 februari 2010 om 18:19 #17594268origineel gepost door opel-limbo
origineel gepost door teungts
heb ze ook net besteld kosten mij nog net geen 4 euro:thumbupWaarom kosten ze mij dan bijna het dubbele? En ook nog per stuk!!!!:vertag
Hallo,
Mischien bij de verkeerde Opel Dealer bestelt:thumbdown ;), wil nog wel eens een flink verschil inzitten :o
Groetjes, Joche
2 februari 2010 om 19:12 #17594269Ik betaalde 4,60 per 2 incl. btw
Als er iemand interesse in heeft wil ik ze wel mee naar de Meern brengen,je mag ze voor hetzelfde geld hebben ;)2 februari 2010 om 19:23 #17594270origineel gepost door ahrend
Ik betaalde 4,60 per 2 incl. btw
Als er iemand interesse in heeft wil ik ze wel mee naar de Meern brengen,je mag ze voor hetzelfde geld hebben ;)precies !!! 4,62 euro per 2 stuks !!
2 februari 2010 om 20:05 #17594271origineel gepost door speaker
origineel gepost door ahrend
Als er iemand interesse in heeft wil ik ze wel mee naar de Meern brengen,je mag ze voor hetzelfde geld hebben ;)precies !!! 4,62 euro per 2 stuks !!
En bij welke dealert heb jij ze gehaald? Ik ga wel kijken of mijn dealert de goede sproeiers heeft besteld. Hoef er geen met een gouden randje.
3 februari 2010 om 16:35 #17594272origineel gepost door opel-limbo
heb vrienden op de goeie plekken:vertag
3 februari 2010 om 20:18 #17594273origineel gepost door teungts
origineel gepost door opel-limbo
heb vrienden op de goeie plekken:vertag
Nou ik heb dus GEEN vrienden op de juiste plek en betaalde 0,60 meer :jerry:jerry
10 februari 2010 om 13:50 #17594274Heb zojuist de sproeiers opgehaald en weet nu waarom ze zo duur zijn!!!!! Heb 2 x bestelnummer 1451331 opgegeven en nu blijkt dat 1x ook voldoende was. In ieder geval heb ik nu 1 set (bestaat uit een slang en 2 sproeierkopjes) over. Wie wil deze kopen????
Greetz Roel met een C
10 februari 2010 om 14:51 #17594275origineel gepost door speaker
Hallo,
Heb jij ze bij van voorden Almere gehaald?En werkt het echt beter ans de normale straal sproeier….
En weet je misschien de bestel nummers, ik kan het ff niet terug vinden in het lange verhaal:D
En zijn ze door ….mij met erge rugpijn te plaatsen…of ben je wel even aan het krom staan met de slangetjes die er er vaak moeilijk op en af gaan…voor aanvoer vloeistof bedoel ik
Ik hoor even van je…
Ik had het niet verwacht…de foto van jou auto voor je huis dat dit almere was….
Vectra in de sneeuw……Is het de gekleurde buurt in buiten?
G:cool:roetjes Arnold
Faunabuurt buiten10 februari 2010 om 15:11 #17594276Hej Arnold,
bestelnummer is 1451331. Gewoon ff vragen aan de jongens achter de balie.Het is niet moeilijk en een paar minuten werk. Maar anders die ik het wel ff voor je ( als ik me goed voel !)
Ik woon in de stripheldenbuurt en alleen ons buurtje is gekleurd ( in tegenstelling tot de regenboogbuurt waar alles gekleurd is! )
10 februari 2010 om 15:29 #17594277origineel gepost door aapje1963
origineel gepost door speaker
Hallo,
Heb jij ze bij van voorden Almere gehaald?En werkt het echt beter ans de normale straal sproeier….
En weet je misschien de bestel nummers, ik kan het ff niet terug vinden in het lange verhaal:D
En zijn ze door ….mij met erge rugpijn te plaatsen…of ben je wel even aan het krom staan met de slangetjes die er er vaak moeilijk op en af gaan…voor aanvoer vloeistof bedoel ik
Ik hoor even van je…
Faunabuurt buitenVoor 5,50 euries stuur ik je mijn te veel bestelde setje toe, en da’s incl. verzendkosten.
Greetz Roel met een C.
10 februari 2010 om 15:56 #17594278roel met een c heeft ze incl. slang gekocht… is ook veel makkelijker :P
10 februari 2010 om 17:19 #17594279Op aanraden van Alex heb ik ze ook maar gehaald. Thanks voor de tip.:thumbup
11 februari 2010 om 16:10 #17594280origineel gepost door speaker
Hej Arnold,
bestelnummer is 1451331. Gewoon ff vragen aan de jongens achter de balie.Het is niet moeilijk en een paar minuten werk. Maar anders die ik het wel ff voor je ( als ik me goed voel !)
Ik woon in de stripheldenbuurt en alleen ons buurtje is gekleurd ( in tegenstelling tot de regenboogbuurt waar alles gekleurd is! )
Hoi thankssss voor je aanbod, ik wacht even tot eht lekkerder weer is..
zal ze wel gaan bestellen bij van Voorden…en misschien kan ik het…of samen…
Overigens van Voorden heb ik goede ervaringen mee, laatst ook met die tc die er bij mij niet op zou zitten, aankoop dealer we zijn naar van Voorden geweest met de vraag heeft deze auto nu wel of geen tc het hoort toch….
Bij van voorden medewerker balie (chef) zei we gaan gewoon kijken kom, zo gezegd en gedaan het gras op met sneeuw handrem erop en proberen weg te komen met veel vermogen…..toeren bleef dus rond de 1500 toeren en dus ja wel tc maar geen lampje….(volgens hem hoort dit) dat zoek ik nog uit..
Doot deze niet normale manier van optrekken met de achterremmen erop leverde een ABS fout op lampje ABS aan…
Monteur erbij en met de software de storing bekeken en…inderdaad de achterremmen hadden een foutmelding..en gratis gereset. top…gr Arnold
11 februari 2010 om 16:13 #17594281origineel gepost door opel-limbo
origineel gepost door aapje1963
origineel gepost door speaker
Hallo,
Ik hoor even van je…
Faunabuurt buitenVoor 5,50 euries stuur ik je mijn te veel bestelde setje toe, en da’s incl. verzendkosten.
Greetz Roel met een C.
Hoi Roel,
Ik heb intresse in je aanbieding..
Zijn het 2 sproeiers? alleen
Of ook slang?Ok hoor het even ..
Is het zonder slang passen de bestande slangetjes er dan op?
Hoor even been zeer geintreseerd…dus..komt goedarnold
Ik heb een U2U naar je verzonden….
gr
Arnold12 februari 2010 om 07:38 #17594282 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.