Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › Insignia B MULE
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 juli 2014 om 15:11 #17267002
Opel test dus met al even met een Insignia A, die onderhuids een B is.
17 juli 2014 om 06:08 #18243152Zo te zien past de B aardig in de A.
Soms zie je ook wel dat ze de carrosserie verhogen of verlengen ofzo, maar dat is hier niet het geval. De techniek neemt dus niet toe in grootte, waarschijnlijk.17 juli 2014 om 06:26 #18243153En de wielbasis zal dan waarschijnlijk ook niet (zichtbaar) groeien.
17 juli 2014 om 15:28 #18243154Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970Tiens zeg….herken het plaatsje blijkbaar. :D
18 juli 2014 om 06:22 #18243155@ Thaitanium, dat geloof ik wel. Dit is in Lapland ergens, neem ik aan?
18 juli 2014 om 07:12 #18243156Lelijk hoor die pukkel op de motorkap.
18 juli 2014 om 07:59 #18243157Ik denk ook niet dat die het productiestadium haalt, denk je wel? :P
Het is niet voor niets een mule, dwz dat ze een oud model gebruiken met nieuwe techniek. Blijkbaar past die nieuwe techniek (of meetapparatuur?) niet onder de motorkap, dus plakken ze ‘m d’r zo even op.18 juli 2014 om 11:20 #18243158Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970@RISL wrote:
@ Thaitanium, dat geloof ik wel. Dit is in Lapland ergens, neem ik aan?
Inderdaad en meestal kom je daar dan ook nog al eens wat “concurrerende merken” tegen ;)
18 juli 2014 om 12:37 #18243159Ben benieuwd wanneer er afbeeldingen opduiken van het B-uiterlijk…
18 juli 2014 om 12:56 #18243160@Thaitanium27 wrote:
@RISL wrote:
@ Thaitanium, dat geloof ik wel. Dit is in Lapland ergens, neem ik aan?
Inderdaad en meestal kom je daar dan ook nog al eens wat “concurrerende merken” tegen ;)
Dat heb ik wel eens begrepen ja. Wel leuk denk ik, of moet je dan juist zoveel mogelijk proberen af te schermen voor de concurrent?
18 juli 2014 om 14:04 #18243161Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970….moet je dan juist zoveel mogelijk proberen af te schermen voor de concurrent..
Even uit de biecht klappen:
Voor de concurrentie is het nog zo erg niet, meestal zijn dit mensen die je al meermaals mocht ontmoeten/zien en zelfs in sommige gevallen…een avondvullend praatje mee had (zonder natuurlijk uit de biecht te praten ;) ). Vanaf men “pro-serie modellen ” (lees zo als ie dan op de markt gaat komen veelal)gaat testen etc….wordt het een volledig ander verhaal en komt er aardig wat kunst & vliegwerk bij kijken, om je product af te schermen van zowel de Concurrentie alsook ….die Spyshot hunters (en geloof me vrij….deze “jongens” zijn echt niet voor een kleintje vervaard om een ware primeur te “schieten”. )Daarom worden de meeste “testen” op redelijk rare plaatsen gedaan….of wel heb je het in en in koud ofwel….stik je van de hitte!!! Maar ondanks dit alles, het blijft één van de allerleukste beroepen die men als autofreak kan uitvoeren. Al ben ik niet meer actief beroepshalve….de heimwee en de kick naar al dat moois, waar andere misschien ooit in rijden…verdwijnt pas als je het tijdelijke voor het eeuwige wisselt denk ik. ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.