Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › inprogrammeren alle deuren open niet gelukt
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 april 2017om 21:50 door computerbug.
-
AuteurBerichten
-
10 april 2017 om 17:21 #18341906
Vandaag bij de opel dealer geweest om de TPMS sensoren uit te laten programmeren en de sloten van de deuren met 1 druk op de knop allemaal open te laten gaan.
TPMS sensoren uit programmeren is gelukt echter de Opel dealer kreeg het niet voor elkaar om alle sloten door 1 druk op de knop in te programmeren.
Ik heb een Vectra C1 stationwagon, hebben meerdere mensen hier problemen mee ? Met andere woorden kan dit dus inderdaad niet ?10 april 2017 om 19:09 #18341913Marson, je ventielen uit zetten had niet gehoeven, als ze uit de velgen zijn krijg je er geen meldingen van, je
Moet ze dan wel uit de auto houden anders word er als nog een melding gegeven.Of de cv te veranderen is weet ik niet, mij stort het niet, maar ik kan begrijpen dat men zich hier aan stoort.
Vr,gr, jac.
10 april 2017 om 20:15 #18341916Beste Dappie,
Als je je TPMS sensoren uit je band laat halen, dan zal je je wielen daarna opnieuw moeten laten balanceren.
De TPMS sensor is nog van die formaat dat hij echt uitgebalanceerd werd toen hij er in werd geplaatst en dus ook weer gebalanceerd dient te worden indien je ze verwijderd.
De kosten die dat met zich mee brengt was in mijn geval Ong 30 euro duurder dan dat ik de sensoren liet uit programmeren.
Vandaar dat ik gekozen heb om de sensoren uit te laten programmeren, wat betreft de sloten van de deur daar erger ik me eigen groen en geel aan.
Ik zou gewoon heel graag met 1 druk op de knop alle deuren willen laten openen, maar dat is zoals je zelf al zegt een persoonlijk iets haha.
Bij de Vectra C2 staat in de manual hoe je dit moet doen maar dat werkt dus niet bij vectra C1 die half Canbus is ( als ik het allemaal goed heb begrepen )Groet Sonny
11 april 2017 om 19:00 #18341951Hoi Sonny,
Ja inderdaad, dan ben je toch bezich, dan maar meteen uit schakelen dat spul.
11 april 2017 om 19:22 #18341952Hoi, Marson
Ik heb je topic even door gezien!, is de Tulle tussen de deur en post al ter spraken gekomen?
Even ->dit<- topic even door nemen, kan zijn dat voor u ook van toe passing is, je weet maar nooit.
11 april 2017 om 21:24 #18341964Beste Computerburg, bij mij is het niet zo dat de deuren niet dicht of niet open gaan.Bij mij is het zo dat als ik 1 x op de zender druk alleen de bestuurders deur opengaat druk ik nog een keer dan gaan alle andere deuren van slot. En dat is nou juist ook mijn manco ik zou graag zien dat bij 1x drukken gewoon alle deuren van slot afgaan. Bij de Vectra C2 kan je dit zelf inregelen door op een knop van de deur tegelijk met de zender te drukken.
11 april 2017 om 21:50 #18341969Hoi, marson
Sorry!, dan heb ik met mijn ogen open zitten slapen! Mogge!;-) zo heb ik het niet gelezen, nogmaals sorry.
Dat moet gewoon kunnen!, ik heb het ergens gelezen die ook dit probleem had, nou ja!, probleem is een groot woord, u wilt een ander instelling.
Ik kan het niet zo gauw terug vinden, nu weet ik ook niet of het ook wel op dit forum was, kan ook op Vectra, zafira forum geweest zijn.
U zou daar eens kunnen koekeloeren.Mocht ik het toch tegen komen, zet ik het hier even weg.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.