Forumindex › Forums › Modellen › Grandland X › Inloggen my opel
- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 juli 2020om 18:55 door Quadrijder2.
-
AuteurBerichten
-
4 september 2019 om 18:20 #18368518
Probeer in te loggen op de vernieuwde my opel site maar moet ineens mijn account weer activeren en als ik dan op de link klik krijg ik geen mail iemand anders last van
4 september 2019 om 18:37 #18368519Klopt, ik heb daar ook last van. Mijn glx welke in bestelling staat is ineens weg. Ook werkt de website https://my.opel.nl/api/opel/nl/nl/search/vehicle/lookup_vehicle.do?vehicle_key=Xxxxxx niet meer
volgens Opel NL moet ik naar de dealer gaan om dit te regelen
4 september 2019 om 20:49 #18368523Ik krijg wel een mail en kan inloggen op My Opel, maar mijn bestelde Grandland is nergens te vinden.
https://my.opel.nl/api/opel/nl/nl/search/vehicle/lookup_vehicle.do?vehicle_key=Xxxxxx doet het inderdaad niet, maar https://my.opel.pl/api/opel/pl/pl/search/vehicle/lookup_vehicle.do?vehicle_key=Xxxxxx wel :happy02:
4 september 2019 om 21:40 #18368527Ik krijg ook de mail en heb me weer aangemeld. Moet mijn voertuig opnieuw zoeken maar dat lukt niet op kenteken. Morgen maar mijn chassisnummer opzoeken.
4 september 2019 om 22:28 #18368528Ik heb mij ook opnieuw aangemeld en zie direct mijn voertuig staan. Moest wel nog mijn ‘huis’ dealer toevoegen. Verder vind ik de info over updates van het navi systeem (nog) niet terug op de vernieuwde website van MyOpel….
14 september 2019 om 16:04 #18368708Update voor de navigatie staan nog steeds niet op Myopel. Klantenservice geeft aan dat er een technisch probleem is en de ict er aan werkt. Ze verwijzen je nu door naar de dealer. Die zal niet blij zijn als iedereen daar de update gaat halen.
18 maart 2020 om 17:10 #18373219Website werkt volgens mij nog steeds niet. Kan niet meer inloggen/registreren.
Gisteren bij dealer geweest voor update navigatie Q3 van 2019, want zelf lukte mij dit niet. Maar de dealer lukte het ook niet.
Ook gevraagd of zij de GLX konden verifiëren. Medewerker keek of hij water zag branden.
Zijn er meer opelrijders met dit “probleem”?
18 maart 2020 om 21:44 #18373225Bij mij werkt Myopel wel, net ingelogd.
Updaten kaarten moet ook lukken, op dit forum vindt je alle nodige info.
Verificatie wist ook mijn dealer niet wat hij ermee moest, maar ik heb het toch met de Myopel app werkend gekregen.
20 maart 2020 om 10:06 #18373249Harry99
bedankt voor je reactie. Ik ga het weer proberen.
7 juli 2020 om 08:53 #18378514Ook ik ben nog maar 5 weken met mijn garage aan het ……………………..om de laatste kaart update(tom tom) te krijgen wat tot op heden NIET gelukt is.
Ben wel benieuwd hoelang dit nog gaat duren
7 juli 2020 om 18:55 #18378538Ja dat is vreemd ik heb het ook geactiveerd en ging vrij vlot moet ik zeggen. Ik heb ingelogd in Myopel/bevestigd/Opel connect/Live navigatie 3 jaar inbegrepen/ontdek/inloggen/dienst activeren.
Veiligheids waarschuwingen kost € 99,- heb ik niet gedaan. Ik stap in de auto en zie in een keer Tom Tom staan in plaats van TMC. Ik moet nog zien wat het grote verschil is met TMC. Flitsmeister heb ik ook altijd aan staan. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.