Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › Inlog probs
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 april 2011 om 21:53 #17236195
Wil ik een reactie plaatsen @ een topic…
moet ik me opnieuw inloggen.
Terwijl ik ook auto. aanmelden aangevinkt heb.
vervolgens moet ik dat topic weer zoeken…en begint het weer vanaf voor af aan.Ik gebruik google Chrome….
29 april 2011 om 21:56 #17863367AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Fearless wrote:
Wil ik een reactie plaatsen @ een topic…
moet ik me opnieuw inloggen.
Terwijl ik ook auto. aanmelden aangevinkt heb.
vervolgens moet ik dat topic weer zoeken…en begint het weer vanaf voor af aan.Ik gebruik google Chrome….
mischien kwam dat doordat ik net buffers aan het legen was.
Of heb je het probleem nog steeds?
30 april 2011 om 12:25 #17863368Vandaag gepost aanklikken = niet meer aangemeld nu…
1 mei 2011 om 09:31 #17863369Ik zit nu bij mn vriendin thuis, met internet explorer geen last. Zal dat google chrome wel verwijderen en dan wat anders proberen.
1 mei 2011 om 09:34 #17863370AnoniemLid sinds:
1 January 1970heb zelf geen hoge pet op van google chome, als het in IE9 correct werkt, en in chome niet, dan ligt dit inderdaad aan je browser.
Of chome updaten of een andere browser gaan gebruiken
16 mei 2011 om 10:46 #17863371ik heb het probleem dat het forum mijn aanmelding niet onthoud.
naam en wachtwoord ingegeven,log mij elke keer in aan gevinkt.maar ik moet toch elke keer opnieuw inloggen.
bij andere forums onthoud het het wel.16 mei 2011 om 10:51 #17863372ik gebruik chrome werkt goed!
geen problemen.Erwin
16 mei 2011 om 11:49 #17863373Als het in IE9 wel werkt en in Chrome niet, dan ligt het aan je browser?????
Goedemorgonnnnn!! IE = de slechtste browser, die NIET luistert naar de W3C regels omtrent HTML interpretatie…….
16 mei 2011 om 12:01 #17863374AnoniemLid sinds:
1 January 1970gisteravond zag ik nog een instelling in het configdeel, die niet correct stond ingesteld. Ik heb dit veranderd, en mogelijk is hiermee het probleem opgelost.
Om dit te controleren dien je wel even je forumcookies te wissen.
Dit kan met de volgende link
http://www.opel-forum.nl/ucp.php?mode=delete_cookies16 mei 2011 om 16:57 #17863375Bij mij werkt het nu :thumbup
16 mei 2011 om 17:02 #17863376Te hard geroepen, werkt nog niet :(.
Is hij voorlopig wel in te stellen dat je naar de plek terug gaat waar je vandaan komt als je inlogt? Nu gaat hij iedere keer naar de index wat het nog extra irritant maakt ;)
17 mei 2011 om 17:17 #17863377Ik heb het probleem bij mij gevonden.
Ik gebruik eigenlijk altijd een snelkoppeling naar het forum, maar ik zag dat daar nog het ip adres in stond (van toen het forum een tijdje geen dns naam had) in plaats van de volledige url. Bij het oude forum ging dat waarschijnlijk wel goed maar bij de nieuwe niet meer.
17 mei 2011 om 17:57 #17863378AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Spacejam wrote:
Ik heb het probleem bij mij gevonden.
Ik gebruik eigenlijk altijd een snelkoppeling naar het forum, maar ik zag dat daar nog het ip adres in stond (van toen het forum een tijdje geen dns naam had) in plaats van de volledige url. Bij het oude forum ging dat waarschijnlijk wel goed maar bij de nieuwe niet meer.
Dus het probleem is opgelost.
Iemand anders nog problemen?
29 mei 2011 om 12:25 #17863379bij mij nog steeds hetzelfde.
forum cookies al verwijderd.maar probleem blijft.
automatisch inloggen iedere keer aangezet,maar moet toch steeds opnieuw inloggen.
windows onthoud wel de inloggegevens,en hoef maar de eerste letter te typen.maar bij het vorige forum hoefde dat niet.heb het forum als startpagina,en voorheen internet aanklikken,en ik was meteen aangemeld.
15 augustus 2011 om 19:19 #17863380even inbreken in dit topic.
Ik heb problemen als ik via mijn mobiel wil inloggen.
gebruik een htc met android 2.3.3
Kan wel alles invullen maar als ik op inloggen druk dan ben ik niet ingelogd.Iets niet goed ingesteld op mijn tel??
Ben nog niet heel erg bekend met android.18 september 2011 om 07:47 #17863381ook hier nog steeds niet op gelost
hou wachtwoorden niet vast ene keer wel andee keer niet
best iritant eigenlijk maar goedverder via iphone inloggen lukt nog steeds niet
heb me er op mijn vakantie behoorlijk aan lopen ergeren wil je je pm lezen kan het niet
ben niet de enige zijn er diverse met dit probleem
nieuwe forum zou beter zijn maar toen hadden we iig deze problemen niet
tyd terug ook al ander topic over geopend maar zal wel geen prioriteit hebben
(de betaalde advertenties was belangrijker waarschijnlijk )sorrie maar vindt het gewoon erg frustrerend dat via mobiel nog steeds niet werkt
19 oktober 2011 om 19:02 #17863382ik wordt er nu ram gek van. waarom kan ik met mijn mobiel niet inloggen????????
19 oktober 2011 om 19:12 #17863383@eddepet007 wrote:
ook hier nog steeds niet op gelost
hou wachtwoorden niet vast ene keer wel andee keer niet
best iritant eigenlijk maar goedverder via iphone inloggen lukt nog steeds niet
heb me er op mijn vakantie behoorlijk aan lopen ergeren wil je je pm lezen kan het niet
ben niet de enige zijn er diverse met dit probleem
nieuwe forum zou beter zijn maar toen hadden we iig deze problemen niet
tyd terug ook al ander topic over geopend maar zal wel geen prioriteit hebben
(de betaalde advertenties was belangrijker waarschijnlijk )sorrie maar vindt het gewoon erg frustrerend dat via mobiel nog steeds niet werkt
:puke :puke :puke
19 oktober 2011 om 19:17 #17863384Overigens heb ik het ook gehad met mijn htc (en niet alleen op dit forum), en nadat ik een andere browser had genomen was het weg. Nu kan er niet worden verwacht dat “iedereen” een andere browser neemt, maar het helpt voorlopig wel.
En voor de mensen die vinden dat het niet snel genoeg gaat: Dit forum wordt hoofdzakelijk bijgehouden door vrijwilligers, en die hebben allemaal een drukke baan, en dan schieten er wel eens dingen bij in. :vertag
19 oktober 2011 om 19:35 #17863385AnoniemLid sinds:
1 January 1970Voor mobiele gebruikers hebben we tappatalk geactiveerd.
En ikzelf gebruik ook Google Chome, en heb geen problemen met inloggen, en het onthouden van de inloggegevens.
Ik heb dit getest in
IE 8
IE 9
Firefox en ChomeBij alle geen probleem kunnen vinden. Tja, en dan?
19 oktober 2011 om 19:56 #17863386@Senatorman wrote:
Voor mobiele gebruikers hebben we tappatalk geactiveerd.
En ikzelf gebruik ook Google Chome, en heb geen problemen met inloggen, en het onthouden van de inloggegevens.
Ik heb dit getest in
IE 8
IE 9
Firefox en ChomeBij alle geen probleem kunnen vinden. Tja, en dan?
Ja sorry maar voor aps op mijn telefoon ga ik niet betalen.
het stomme is op mijn telefoon werkte het wel nadat ik firefox geinstaleerd had. maar sinds een paar weken werkt dat ook niet meer. Hoe kan dat dan?19 oktober 2011 om 20:01 #17863387@2000 wrote:
Overigens heb ik het ook gehad met mijn htc (en niet alleen op dit forum), en nadat ik een andere browser had genomen was het weg. Nu kan er niet worden verwacht dat “iedereen” een andere browser neemt, maar het helpt voorlopig wel.
En voor de mensen die vinden dat het niet snel genoeg gaat: Dit forum wordt hoofdzakelijk bijgehouden door vrijwilligers, en die hebben allemaal een drukke baan, en dan schieten er wel eens dingen bij in. :vertag
tuurlijk weet ik dat het forum door vrijwilligers bij gehouden wordt. Maar kijk even naar mijn eerste reactie w.b.t. niet kunnen in loggen via mobiel. Die reactie stamt uit augustus. En ja dan dat tapatalk, daar weiger ik voor te betalen.
19 oktober 2011 om 20:11 #17863388AnoniemLid sinds:
1 January 1970Fouten in browsers kunnen we niet oplossen. Hiervoor hebben we als werkend alternatief tappatalk.
Je browsers blijven updaten, en mogelijk lost de fout zich vanzelf op
19 oktober 2011 om 20:12 #17863389Met Safari op een ipad werkt het prima, dus zou dan ook op een iphone moeten werken.
Zijn de gelijke ios versie’s zover ik weet.19 oktober 2011 om 20:18 #17863390@arjontje wrote:
@2000 wrote:
Overigens heb ik het ook gehad met mijn htc (en niet alleen op dit forum), en nadat ik een andere browser had genomen was het weg. Nu kan er niet worden verwacht dat “iedereen” een andere browser neemt, maar het helpt voorlopig wel.
tuurlijk weet ik dat het forum door vrijwilligers bij gehouden wordt. Maar kijk even naar mijn eerste reactie w.b.t. niet kunnen in loggen via mobiel. Die reactie stamt uit augustus. En ja dan dat tapatalk, daar weiger ik voor te betalen.
Betalen voor apps doe ik ook zeker niet, daarom heb ik een android toestel :wors Maar ik denk dat de “fout ” toch bij jouw moet zitten (zeg ik met beperkte computerkennis), want anders had de helft van het forum dezelfde problemen gehad.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.