inleren functies Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra inleren functies Astra H

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    kwalihavome
    Deelnemer

Beste,
      Ik ben opzoek naar iemand die bij mijn Astra H een paar fucties kan/wil actieveren.
      De opel dealer zegt dit niet te kunnen. Graag wil ik het originele alarm, wat ik heb ingebouwd en de comfort(?) sluiting van de ramen, zodat deze openen en sluiten als je de afstandsbediening ingedrukt houdt, activeren.
      Ik woon/werk in de omgeving Zoetermeer. Uiteraard voor een vergoeding.
      Groet, Floris

Juffer1
      Deelnemer

Is je REC geschikt voor de ATWS functie ?

Deze functies zijn gewoon met een OP-com te programmeren, je zou Astranomic eens een berichtje kunnen sturen.

kwalihavome
        Deelnemer

ATWS? Ik weet niet wat die functie is.
          Wel waren alle kabels voorbereid.

opel-mark
          Deelnemer

Dat de bedrading er ligt wil niet zeggen dat je REC dit heeft, opcom eraan en kijken wat er aangezet kan worden en of het werkt, anders zul je een andere REC moeten hebben die de alarm functie wel ondersteund.

kwalihavome
            Deelnemer

Okee, en heeft dat dan ook te maken met het wel of niet ondersteunen van het kunnen open/sluiten van de ramen dmv de afstandsbediening?

Opeltje17
              Deelnemer

Nope, comfortsluiting kan je gewoon programmeren als je een REC hebt.

kwalihavome
                Deelnemer

Dan is dan al iets.
                  Nog over dat alarm, er zit in mn REC wel plek voor een zekering. Ook “contactpuntjes” waar je de zekering op aansluit.

Opeltje17
                  Deelnemer

Met de opcom kijken of je de ATWS optie kan aanzetten zoals gezegd.

Juffer1
                    Deelnemer

@kwalihavome wrote:

ATWS? Ik weet niet wat die functie is.
                      Wel waren alle kabels voorbereid.

ATWS is de Anti Theft Warning System oftewel : fabrieksalarm.

Dat de bekabeling is voorbereid en dat de zekeringhouder ook is voorbereid zegt helemaal niets.
                      De REC (Rear Electric Center) moet de functie vanuit zijn besturingssysteem ook aankunnen.
                      Pas als die dat softwarematige aankan, kan je die functie ook (laten) activeren.

Meer info vindt je in dit topic op http://www.AstraTuningClub.nl

kwalihavome
                      Deelnemer

Is er een manier om te herkennen of mijn rec dit ondersteund? Typenummer oid?

Juffer1
                        Deelnemer

Je kan het terug vinden aan de 2 letters die op de achterkant van je REC staan.
                          Makkelijkste manier is gewoon iemand in de buurt zoeken die middels een Op-Com of Tech2 die optie aanzet.
                          Als die optie grijs is ondersteund je REC dit niet.

Als je een REC hebt met de index HT, HQ, HN of DL dan is de ATWS functie niet te activeren.

kwalihavome
                          Deelnemer

@Juffer1 wrote:

Je kan het terug vinden aan de 2 letters die op de achterkant van je REC staan.
                            Makkelijkste manier is gewoon iemand in de buurt zoeken die middels een Op-Com of Tech2 die optie aanzet.
                            Als die optie grijs is ondersteund je REC dit niet.

Als je een REC hebt met de index HT, HQ, HN of DL dan is de ATWS functie niet te activeren.

Kun je me nog een tip geven? De comfortclosing is ondertussen gelukt. Alleen de functie van het alarm is helemaal grijs.
                            De “alpha” code die op mn rec staat is CG. Doe ik iets verkeerd?

–edit

Ik heb nog op internet gevonden dat CDL (central door lock) op aanwezig moet staan, dus dit heb ik ook geprobeerd maar veranderd niks.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.