Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › inlaatspruitstuk
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 januari 2010 om 23:26 #17216007
hey hallo
zijn de inlaatspruitstukken van de 2.0 16v allemaal hetzelfde of zit er verschil in somige hebben tracktion control maar zit er verschil in de diameter van de buizen ????10 januari 2010 om 00:00 #17587477dat werd wel eens beweerd.
Ben het vergeten na te meten toen ik mijn spruitstuk monteerde…10 januari 2010 om 10:52 #17587478Inlaatspruitstuk van een DIS-motor met of zonder t.c. is 3mm groter in doorsnede.
Kun je ook duidelijk aan de buitenkant zien.
De inlaatkanalen van de cilinderkop van een DIS-motor is ook aangepast aan dit inlaatspruitstuk en zijn dus ook groter.10 januari 2010 om 16:43 #17587479en kun je een kop van een dis motor ombouwen naar een rotor ontsteking of is dat niet mogelijk
10 januari 2010 om 16:54 #17587480das geen enkel probleem
kunt ook gewoon je eiegn kanalen aanpassen hoor…
Moet vlees genoeg zitten…
Pakking eerst op spruitstuk passend maken
en vervolgens op de kop aftekenen..Zo doe ik het altijd…
10 januari 2010 om 23:00 #17587481Zit wel verschil in.. Dat zijn de 197-tigs, daar zijn de buizen idd dikker van.. Dat eindigt het onderdeel nummer op. Zijn zeldzaam
11 januari 2010 om 19:20 #17587482oke ik heb thuis 2 soorten een met dikke buizen en een met de normale maar die dikke is met tracktion control en dat pas weer allemaal niet met een normaal gasklephuis
13 januari 2010 om 17:21 #17587483zo een bedoel je
deze is van een motor zonder traction control klep
heb hem nog niet vergeleken met een van mijn andere maar lijkt idd dikker
13 januari 2010 om 18:41 #17587484ja zoon heb ik thuis ook zonder die klep maar dan met de diameter van 42 gemeten op het einde van de buis die op de kom komt maar er zijn er ook wat ik gelezen heb die zijn 44 cm groot maar met die klep??
nu moet ik er een hebben van 44 zonder die klep zijn die er?????13 januari 2010 om 20:38 #17587485Hint nr.197 Hint:vertag:vertag
origineel gepost door Peter_89
Zit wel verschil in.. Dat zijn de 197-tigs, daar zijn de buizen idd dikker van.. Dat eindigt het onderdeel nummer op. Zijn zeldzaamKijk eens goed naar de foto’s welke Gsi-maffia heeft gepost!!
Dit is toch zo’n spruitstuk zonder klep!!!!!!!
Kijk eens naar de eindcijfers van de produktcode op de inlaat op de foto.13 januari 2010 om 21:13 #17587486Dat zeg ik toch:P
13 januari 2010 om 22:17 #17587487ja was vergeten erbij te zetten dat ie van een dis motor komt..
maar zoals miruni al snel gezien had.. code 197.. leek me duidelijk
word nog schoongemaakt voor mijn volgende turbo projekt.. dus niet te koop..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.