Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › inkoopactie HappyLightShow -module
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 februari 2013 om 13:24 #17972372
Klopt Idd :D
10 februari 2013 om 16:11 #17972373Als een bus :D
Had ik maar een opc, maar ja geld groeit niet in me tuin, jammer genoeg :jerry
10 februari 2013 om 20:25 #17972374@Opeltje17 : Tnx for the headups :thumbup
:hmmz… Toch zal het mogelijk moeten zijn om voertuigen met mistlampen als cornering lights te gebruiken en die following home lights te kunnen activeren. Men zal naar mijn geweten geen speciale module oid nodig hebben.
Over modules gesproken ga een der dagen opzoek naar info inzake comfortmodule (ramen open/dicht via de ab), een UHP4 en een CD70/DVD90.10 februari 2013 om 20:28 #17972375AnoniemLid sinds:
1 January 1970zit dat er niet standaard op bij jouw? Mijn AB heeft dat standaard op dat oude baasje uit 2002..
10 februari 2013 om 20:56 #17972376@pixels66 : op de VECTRA C zat het vanuit de fabriek al. De H heeft deze en vele andere luxe niet. Hoe meer luxe hoe meer er kapot kan gaan en hoe meer je moet dokken voor reparaties. VB: NCDR (navi+telematica incl stuurwielbediening) uit mijn VECTRA originele vervanging zou me 1200 koste ex in/uitbouw. Een simpele TT (Tom Tom) en een gruwelijke (Nokia N8) deden als vervangers wonderen.
11 februari 2013 om 16:41 #17972377@Basshoven wrote:
@john.t wrote:
Al meer nieuws, wanneer het verstuurd word? Ik weet het…. Wachten duurt lang Hehehe.
Ben ook wel benieuwd eigenlijk. :hmmz
Volgende week ga ik Mijn Astra weer ophalen uit de garage dus zou leuk zijn als ik dan meteen met de HLS zou kunnen gaan spelen….. :D:hmmz
11 februari 2013 om 17:27 #17972378AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vandaag de verzendbevestiging gekregen. Duurt erg lang maar ik verwacht het dus deze week binnen te hebben. Alle verzenddoosjes liggen al klaar in ieder geval!
11 februari 2013 om 18:07 #17972379Triest nieuws bij de dealer te horen gekregen :shock: . Anti carhijacking functie in een Astra H (voor mij model of type, niet bevestigd noch nagevraagd) niet mogelijk :wtf . Ze hebben alle opties met hun elec. app. uitgezocht. Toen ze me het vertelde dacht ik van :wtf ! Een VECTRA 2004 Maxx waarvan ze mij herkende kon het wel en een Astra H 2006 NIET. :swear :hmmz
Enigzins teleur gesteld naar huis gereden met de jongste telg… Ze hebben het voor dit keer kosteloos gedaan anders zou ik 3 tientjes ook hiervoor kwijt zijn :thumbup . Dat was ook m’n enigste troost.
Nou ik hoop dat iemand het van jullie het wel kunnen. Zal wel ff de fora ff naar die ene plaatsgenoot af speuren. Kijken of die het wel kan vinden. :thumb11 februari 2013 om 18:12 #17972380Je bedoeld toch die deur op slot bij 15kmh? Heb je een cv knop op je dashboard naast de driehoek schakelaar.
Galaxy Nexus Tapatalk
11 februari 2013 om 18:18 #17972381@iquick wrote:
Je bedoeld toch die deur op slot bij 15kmh? Heb je een cv knop op je dashboard naast de driehoek schakelaar.
Galaxy Nexus Tapatalk
Ja die knop heb ik.
11 februari 2013 om 18:21 #17972382@pixels66 wrote:
Vandaag de verzendbevestiging gekregen. Duurt erg lang maar ik verwacht het dus deze week binnen te hebben. Alle verzenddoosjes liggen al klaar in ieder geval!
:D
Komt goed gaan we vanuit!
Het is wel zo, elke keer als op het forum wil inloggen,
Hoop ik een pb te hebben:D.
Staat er ( 0 berichten).
Helaas…
Ojah, Sander bedankt voor de hls beschrijving, via de mail. En voor het regelen van de module zelf
Tot nu toe!
Deze week boys :angelJohn. T
11 februari 2013 om 18:27 #17972383@john.t wrote:
@pixels66 wrote:
Vandaag de verzendbevestiging gekregen. Duurt erg lang maar ik verwacht het dus deze week binnen te hebben. Alle verzenddoosjes liggen al klaar in ieder geval!
Staat er ( 0 berichten).
Helaas…
Ojah, Sander bedankt voor de hls beschrijving, via de mail. En voor het regelen van de module zelf
Tot nu toe!
Hoop het echt voor jullie dat ie snel binnen is :agent :thumbup
11 februari 2013 om 18:36 #17972384@DOCTOR007 wrote:
@iquick wrote:
Je bedoeld toch die deur op slot bij 15kmh? Heb je een cv knop op je dashboard naast de driehoek schakelaar.
Galaxy Nexus Tapatalk
Ja die knop heb ik.
Dan hoort het te werken, REC of UEC, variant config, code invoeren en dan snelheidsafhankelijke nog wat. Op aanwezig en dan opslaan. Daarna de cv knop zo lang mogelijk indrukken tot je een piep hoort. Officieel moet het kunnen.
Galaxy Nexus Tapatalk
11 februari 2013 om 18:40 #17972385@doctor: Volgens mij kun je het met de hls module het instellen bij 20kmpu.
Zal zo ff naar de beschrijving gaan kijken.
Bij de garage vragen ze idd soms belachelijke prijzen, voor iets kleins.
Ik wilde en vroeg ze of ze in mijn GID konden komen en hem programmeren met tabbladen.
Haalde ik de auto weer op moest ik 30euro betalen.
En vertelden ze me dat het niet gelukt was. :puke
Ze zeiden dat het wel bij een CID wilde. :hmmzTjah… Zal wel van een kwartiertje werk zijn geweest met de technische ofzo.
11 februari 2013 om 18:42 #17972386@doctor :shock: ;)
Zie net dat je geen hls besteld heb.
Sorry :???:11 februari 2013 om 18:52 #17972387@john.t wrote:
@doctor :shock: ;)
Zie net dat je geen hls besteld heb.
Sorry :???:NS. Die komt wel ooit als ik het huidige radio ga ombouwen en voorzien van sub en tulp. Nu gaat dat ff niet ivm issue’s met mijn boven arm. :fy1
11 februari 2013 om 19:15 #17972388@iquick wrote:
@DOCTOR007 wrote:
@iquick wrote:
Galaxy Nexus Tapatalk
Ja die knop heb ik.
Dan hoort het te werken, REC of UEC, variant config, code invoeren en dan snelheidsafhankelijke nog wat. Op aanwezig en dan opslaan. Daarna de cv knop zo lang mogelijk indrukken tot je een piep hoort. Officieel moet het kunnen.
Galaxy Nexus Tapatalk
Waar zit dat REC of UEC? Wat bedoel je met variant config(ureren)? Waarmee doe je dat OPCOM of Tech2?
11 februari 2013 om 19:18 #17972389@DOCTOR007 wrote:
Triest nieuws bij de dealer te horen gekregen :shock: . Anti carhijacking functie in een Astra H (voor mij model of type, niet bevestigd noch nagevraagd) niet mogelijk :wtf . Ze hebben alle opties met hun elec. app. uitgezocht. Toen ze me het vertelde dacht ik van :wtf ! Een VECTRA 2004 Maxx waarvan ze mij herkende kon het wel en een Astra H 2006 NIET. :swear :hmmz
Enigzins teleur gesteld naar huis gereden met de jongste telg… Ze hebben het voor dit keer kosteloos gedaan anders zou ik 3 tientjes ook hiervoor kwijt zijn :thumbup . Dat was ook m’n enigste troost.
Nou ik hoop dat iemand het van jullie het wel kunnen. Zal wel ff de fora ff naar die ene plaatsgenoot af speuren. Kijken of die het wel kan vinden. :thumbVergeten bij te zeggen dat ze nergens de mogelijkheid hebben gezien voor coming/follow to home lights te activeren. Echt dom zijn die lui niet gezien het hun vak is maar het lijkt me stug dat het niet aanwezig is. Gezien het knop lamp aan motor aan dan uit en lampen uit hendel naar je toe trekken het soort gelijke simuleert.
11 februari 2013 om 19:40 #17972390@DOCTOR007 wrote:
@iquick wrote:
@DOCTOR007 wrote:
@iquick wrote:
Galaxy Nexus Tapatalk
Ja die knop heb ik.
Galaxy Nexus Tapatalk
Waar zit dat REC of UEC? Wat bedoel je met variant config(ureren)? Waarmee doe je dat OPCOM of Tech2?
De beschrijving is voor op-com maar kan ook met de tech. En die coming leaving home wat wil je daarmee bereiken, werkt alleen als je de auto uitzet deur opent en de hendel naar je toetrekt. Dan blijven je lampen 30 sec. branden, zit er dus niet standaard op bij opel. Met HLS heb je de functie dat ze wel aan gaan als je bijv. de deuren opent met je cv. En variant config is idd configuratie maar dat zie je vanzelf wel als je een opcom aansluit. REC en UEC zit onder carroserie.
Galaxy Nexus Tapatalk
11 februari 2013 om 19:47 #17972391@iquick wrote:
@DOCTOR007 wrote:
@iquick wrote:
@DOCTOR007 wrote:
@iquick wrote:
Galaxy Nexus Tapatalk
Ja die knop heb ik.
Galaxy Nexus Tapatalk
De beschrijving is voor op-com maar kan ook met de tech. En die coming leaving home wat wil je daarmee bereiken, werkt alleen als je de auto uitzet deur opent en de hendel naar je toetrekt. Dan blijven je lampen 30 sec. branden, zit er dus niet standaard op bij opel. Met HLS heb je de functie dat ze wel aan gaan als je bijv. de deuren opent met je cv. En variant config is idd configuratie maar dat zie je vanzelf wel als je een opcom aansluit. REC en UEC zit onder carroserie.
Galaxy Nexus Tapatalk
Het zou leuk zijn als je niet elke keer die hendel moet benutten om die optie aan te zetten. Maar goed ik zal ff een plaatsgenoot aangspreken met opcom en kijken of het werkend te krijgen is.
Iig tnx!11 februari 2013 om 20:06 #17972392Ja dat gaat dus alleen met een HLS module. Als je die hebt ben je van die hendel gezeik af :lol: probeer het maar even
Galaxy Nexus Tapatalk
11 februari 2013 om 20:18 #17972393Nu ff snel op korte termijn een HSL score. Eerst de sub dan de derest.
11 februari 2013 om 20:36 #17972394De ”speedlock” functie moet je aanzetten in de REC idd bij variant config op aan zetten en als je dat gedaan hebt even de lock knop aan de binnenkant een aantal seconden vast houden totdat je een piep hoort(dacht rond de 15sec) als je dat niet doet werkt de functie niet ondanks dat je hem aan heb gezet.
11 februari 2013 om 20:45 #17972395@Opeltje17 : Zal contact opnemen met een plaatsgenoot om dit in orde te maken volgens gij adviezen en iedereen hartelijk dank.
12 februari 2013 om 16:06 #17972396@john.t wrote:
@pixels66 wrote:
Staat er ( 0 berichten).
Helaas…
Tot nu toe!
kan iemand die handleiding ook mijn kant opsturen plzz:D
thnx
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.