inklapbare buitenspiegel demonteren, insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia inklapbare buitenspiegel demonteren, insignia

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Careltje

Ik heb mijn buitenspiegel beschadigd. Kan iemand mij vertellen hoe je een (bolle) elektrische inklapbare buitenspiegel van een Insignia kan demonteren.? Is dat van binnenuit b.v.? Er zit aan de binnenkant een speakertje. Moet dat er dan af, en hoe? Bij voorbaat vriendelijke dank.

sig63
      Deelnemer

@Careltje wrote:

Ik heb mijn buitenspiegel beschadigd. Kan iemand mij vertellen hoe je een (bolle) elektrische inklapbare buitenspiegel van een Insignia kan demonteren.? Is dat van binnenuit b.v.? Er zit aan de binnenkant een speakertje. Moet dat er dan af, en hoe? Bij voorbaat vriendelijke dank.

in principe kun je die plastic kap die voor het speakertje zit gewoon los trekken en dan ga je één schroef zien zitten.
        ik heb het nog niet geprobeerd maar dat zit gewoon vastgeklikt.

ik weet niet hoezeer hij beschadigd is, maar als je de buitenste spiegelkap (het gekleurde deel) losklikt (gewoon trekken en duwen ;) ) dan kun je het ganse mechanisme bekijken (verschiet niet van de hoeveelheid kabels ;) )

Careltje

Bedankt sig63, :thumb
          Het lukte na voorzichtig trekken en duwen de bovenste spiegelkap los te wrikken. De kap was licht beschadigd maar nu kon ik zien hoe het zat vast geklikt. Belangrijk is dat de (plastic) lipjes en haakjes nog heel zijn. Ook de onderkant op z’n plaats gedrukt en de bovenste kap weer terug geplaatst en nu zit alles weer op z’n plaats.
          Ik wil wel een foto plaatsen maar krijg het met copy-paste niet voor elkaar. :(

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.