Injectoren 2.2 CIH LE-Jetronic

Forumindex Forums Modellen Manta Injectoren 2.2 CIH LE-Jetronic

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    1988MantaGSI

Hoe kan ik het snelste mijn injectoren reinigen? Ik heb na 3 dagen lopen klussen aan de auto gevonden waarom hij niet start, dit heeft dus te maken met verstopte injectoren. Als ik met een klein schroevendraaiertje in het naaldje druk tijdens het starten nevelt hij mooi de benzine. Maar zodra ik niet meer druk dan doet hij niks meer. Dit is bij alle 4 het geval.

Brandstofpomp en filter zijn al vervangen, alle elektronica werkt goed, het zijn puur de injectors.

Heeft iemand anders een setje liggen die ik vanavond nog op kan halen? Ik heb de auto morgen dringend nodig

Groet Renzo

fluks
      Deelnemer

krijjgt hij wel stroom op de injectoren zet maar eens 12 v op de injectoren en probeer dan maar weer of ze het doen

1988MantaGSI

Ik meet een pulserende stroom op elke injector. Ik kan het proberen maar ben het na 3 dagen geld over de balk gooien wel beu. kunnen ze misschien stroef lopen? Als ik het naaldje indruk komt hij langzaam weer eruit zeg maar

1988MantaGSI

Ik heb 12V op de injectoren gezet, ze doen geen ene fluit. Ik vermoed dus dat ze alle 4 gewoon kapot zijn. Morgen bel ik Romijn op in Renswoude voor 4 vervangers, eventueel 8 voor het geval dat.. Dit is het laatste wat het kan zijn, loopt hij nog niet dan is het mij een raadsel.

Ik heb hem rijdend weggezet, hij liep waarschijnlijk op 3 cilinders, beetje een subaru boxer geluid. Toen ik hem 3 uur later wou starten deed hij niks meer. Waarschijnlijk is het allemaal achter elkaar gekomen,, bougies, verdelerkap + bougiekabels, brandstofpomp, injectors en gescheurde luchtslang

lonspeed
            Deelnemer

je kunt beter even de brandstofpompdruk meten
              bij niet voldoende druk gaan de injectoren ook niet open al zet je er spaning op

1988MantaGSI

Brandstofdruk is genoeg, pomp is net vervangen inclusief filter

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.