Hoi allemaal,
Ik heb een Astra g uit 2003 1.6/16 klepper waar motor code Z16XE bij hoort (Z16XEL is vgm van 2002 en ouder). sinds een aantal maanden tikken ten minste drie injectoren gigantisch hard, met motorkap open lijkt het wel alsof de motor uit elkaar valt.
Nu ben ik aan het zoeken naar nieuwe injectoren en kwam ik op het volgende OEM nummer uit 25313846 welke geschikt is voor de Z16XE motor. Als ik op internet dit nummer zoek kom ik of alleen maar tweedehands injectoren tegen of ik kom uit op China wat ik liever niet wil.
Nu vroeg ik me af of iemand weet of er een alternatieve injector voor te vinden is, of dat ik anders tweedehands injectoren moet bestellen. Ik heb ook overigens ook met de Opel dealer gebeld en die zei dat de injectoren niet zomaar bij de dealer te verkrijgen zijn en mocht hij ze kunnen krijgen, dan zouden ze waarschijnlijk tussen de 100 en 150 euro per stuk kosten (is mijn Astra niet meer waard).
Graag hoor ik of iemand hier meer informatie over heeft of een ander passend product.
Groetjes, Remco