injectie met mech. pomp

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD injectie met mech. pomp

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258081
    Ghanz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 July 2005

      hoe kijken jullie, mede forummers ertegen aan?

      een injectie systeem uitvoeren met mech. brandstofpomp

      ( retourleiding en dergelijke, daargelaten)

      gaat me puur om een ‘opwelling’

      zal de pomp te weinig druk opbouwen?

      #18146699
      kywieman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2009

        injectie werkt tussen 2.5 / 3.0 bar

        Mechanische pomp werkt op 0,3 bar. (uit mijn hoofd)

        Lijkt me dus niet zo handig.

        #18146700
        Ghanz
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 July 2005

          haha. mooi vlotte reactie :D

          heb nog nooit gemeten hoeveel een mech. pomp doet.

          duidelijk zo. en bedankt.

          doe maar snel slotje op, voordat het hier uit de hand loopt. whaha

          #18146701
          voederbiet
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 May 2006

            Hoeft niet ghanzie, omze vrienden van VW hadden ook injectie met een mechanische pomp, wel hoge drukpomp en mechanische injectors denk aan 1.8 sciroccos enzo.

            Maar een opel L/LE systeem met mechanische pomp lijkt me moeilijk

            #18146702
            Ghanz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2005

              Tis..t werdt mij gevraagd…aangezien de injectie wagens allemaal met elec pomp zijn, leek het mij al onwaarschijnlijk dat het zou kunnen….nu weet ik het dus zeker :thumb :thumb

              #18146703
              GSE
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 August 2006

                How how de K-jetronic zoals op mijn mercedes 500 zat heeft wel een hogedruk pomp dezelfde als onder Opel injectie auto,s hangt..

                De zaak werkte mechanisch dmv een stuwklep die omlaag gaat en zodoende dmv een plunjer te verschuiven in de spinnenkop meer brandstof naar de inlaat kanalen stuurt..

                Leuk systeem maar veels te storings gevoelig als die onderdelen uitlodderen dan klopt der niks meer van de brandstof verhouding…

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.