injecktie 2.0/2.2

Forumindex Forums Modellen Manta injecktie 2.0/2.2

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    eddepet007

heb een 2.2 blok liggen
      nu zit ik er aan te denken om die zelf in te bouwen
      injecktie buis etc zit er nog gewoon op in principe heb ik binen kort ook kabbel boom
      ,maar kan ik ook gewoon mijn 2.0 injecktie systeem gebruiken computer/kabelboom/lmm

en kan ik die op mijn 2.2 injecktoren zetten?
      of moet ik dan ook 2.0 injecktors plaatsen

henk 400rr
      Deelnemer

Ja, je kan er gewoon 2.0 injectie opbouwen.

2.0 injectoren zijn gelijk aan 2.2 injectoren (de gele) ze zitten ook op de 2.5 en de 3.0 12 kleppers.

dus..

Martijntwello

ja dat kun je gebruiken..
          mijn a 2.2 loopt ook op 2.0 systeem
          je zit alleen even met de koud start.. die injector zit niet in je 2.2buis..
          gewoon 2.0 injectors gebruiken (zijn volgens mij zelfde als 2.2 maar weet niet 100% zeker)
          temp sensor die in termostaat huis van de 2.0 zit heb k los liggen.. wel aangesoten dus..

eddepet007

oke ik heb vandaag complete 2.2 gehaald zou eigenlijk voor doorverkoop zijn ,maar nu twijvel ik toch om hem niet in te bouwen
            heb inprincipe wel compleet maar hoor de ook dat 2.0 er beter op zou lopen

ps hoe doet een 2.2 het op lpg?

Martijntwello

2.0 op een 2.2 systeem ?? heb k zelf niet geprobeerd.. geen idee of hij er beter op gaat lopen…

een 2.2 doet het goed op lpg.. zelf jaar of 4 met een 2.2 op lpg gereden..

henk 400rr
              Deelnemer

minder kut dan een zespitter

probleem ontbreken koudstartinjector is niet zo’n groot probleem als gedacht wordt, hij werkt ook pas in combinatie met de dikke bruine injector die dus ook aangesloten moet worden.
                Verder doet hij het er wel mee en merk je er verder niet veel van als deze ontbreekt.

Plaatsen van de 5e injector is niet zo moeilijk, je kan het dopje uit een 2.0 buis tikken en die in de 2.2 buis zetten.

‘t maakt ook geen ruk uit welke van de 2 systemen erop zit, zeker niet bij a-b werk.

Martijntwello

ik kon hem aan de zijkant plaatsen.. ik had achterop geen ruimte volgens mij…(dat rondje is kleiner.. ofzoo dacht ik is al weer tijdje geleden)
                  dit schijnt trouwens ook een specialere 2.2 inlaat buis te zijn..

eddepet007

in principe dus bedrading over zetten en koudstart injecktor er achter in zien te krijgen

mantadevil
                    Deelnemer

maar past een 2.0 inlaat dan op een 2.2 blok?????
                      dacht altijd nl dat de poorten hoger lagen

zou lekker die 2.0 in je witte leggen eddie en dan die 2200 in je gele straks :thumbup

mantadevil
                      Deelnemer

Originally posted by eddepet007
                        in principe dus bedrading over zetten en koudstart injecktor er achter in zien te krijgen

das ook niet zo moeilijk
                        je tikt hem achteruit een 2liter inlaat en plaatst deze terug in een buis van een 2.2

of je boort de gaatjes in die van je 2200 buis en plaatst dan je 5de injector

eddepet007

2.2 buis en 2.4 is anders dan 2.0 dat weet ik wel .aar ik wil gewoon 2.2 buis injecktprs et laten zitten en dan 2.0 bedrading computer etc gebruiken

boyanka
                          Deelnemer

;)die buis heeft een gangetje erin zitten om de olie dampen terug te zuigen

eddepet007

2.2 wordt nog niet in gebouwd in de witte gaat gewoon 2.0 weer in
                              maar eens kijken wat we met de 2.2 doen

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.