Inhouden/stotteren?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Inhouden/stotteren?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Zaferr

Goedenmiddag allen!

Ik heb sinds vandaag een vervelend probleem.. tijdens het rijden begon m’n veccie ineens in tehouden, en zodra ik het gas intrapte, kwam hij langzaam op gang en begon te trillen/stotteren.. Boven de +/- 5000 rpm houd dit op en rijd hij als “normaal”.. Soms valt dit ook helemaal weg, en is er niks aan de hand.. Als ik stationair draai voel ik hem ook erg trillen.. en je hoort aan de uitlaat dat ie stottert (rook/geenrook/rook/geenrook..) om het zo even te verwoorden, ik heb een X20XEV uit 1999.. met bijna 219000 op de teller, is er meer info nodig? Dan hoor ik het wel..!

Groetjes Zafer

opelvectra

hoe zijn de bougies en de koelvloeistof???is stotteren alleen met warme moter???

sw_reijnders
        Deelnemer

is het beruchte carterventilatiepijpje al opgeboord? en is de stappenmotor al schoon gemaakt?

bij een xev zou ik daar eerst naar kijken als ik jou was

Zaferr

Ik heb er nu helemaaaal geen last meer van! zo raar?!

Ik moet er wel even bij zeggen, ik gebruik hem ook voor mijn werk, post bezorgen op de polderroutes en in kleine dorpjes.. Dus: optrekken, stoppen, stationair, optrekken, uitzetten, starten.. etc. Zou dit een oorzaak kunnen zijn? dat ie nu weer ‘schoongereden’ is oid?

Ik was al van plan de carterventilatie uit te voeren, stappenmotor neem ik gelijk mee! Thnx voor de tip!

Groet Zafer

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.