inhouden/stotteren

Forumindex Forums Modellen Calibra inhouden/stotteren

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    dijk215

hallo,ik heb een 8v 2.0 calibra uit 1994 sinds vorige week is hij gaan stotteren/inhouden bij zowel koude als warme motor ik heb begin jan een nieuwe krukassensor en bobine gemonteerd toen was er niets meer aan de hand hij sloeg toen uit en niet meer aan de praat te krijgen nu dus stotteren/inhouden iemand een idee ?:hmmz

dudie-c20ne

origineel gepost door dijk215
        hallo,ik heb een 8v 2.0 calibra uit 1994 sinds vorige week is hij gaan stotteren/inhouden bij zowel koude als warme motor ik heb begin jan een nieuwe krukassensor en bobine gemonteerd toen was er niets meer aan de hand hij sloeg toen uit en niet meer aan de praat te krijgen nu dus stotteren/inhouden iemand een idee ?:hmmz

wanneer is dit probleem begonnen??
        met nat / vochtig weer??
        zoja controleer dan je kabels is als je ze inspuit met wat water of je verdeler.

zo niet meet dan ook je kabels is door en controleer de bougies.

klinkt namelijk als een slechte ontsteking.

grtz bjorn

dijk215

is inderdaad begonnenbij nat/vochtig weer met die kou en sneeuw geen probleem

dudie-c20ne

origineel gepost door dijk215
            is inderdaad begonnenbij nat/vochtig weer met die kou en sneeuw geen probleem

blas alles dan eventjes goed droog en spuit alles in met een anti vochtspray.
            vervangen van bijvoorbeeld de kabels kan ook en verdeler mar is wel een stuk duuder.

grtz bjorn

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.