inhouden/stoten E kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett inhouden/stoten E kadett

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Paullus
    Deelnemer

@Pat70 wrote:

@mantadevil wrote:

probleem is opgelost ;)
      bl;eek een slechte bougie kabel te wezen
      effe andere erop en alles weer goed :thumb

Fijn te lezen dat het is opgelost ! :thumbup

@Prikkie
      : ik heb het over de prijs van het metalen filter dat KadAstra EF bedoeld. Dus in het vervolg eerst goed lezen voordat je van die “vriendelijke ” smilies plaatst !! dat houdt het een stuk leuker hier op het forum.

De reactie op over het metalen filter is compleet niet relevant in dit topic aangezien dit niet op de 1.2S van toepassing is. Met dit soort verkeerde informatie help je de topicstarter echt niet. Door dit soort non-informatie voor je te houden, houden we het opelforum informatief en dus leuker :lol:

Pat70

@Paullus wrote:

@Pat70 wrote:

@mantadevil wrote:

probleem is opgelost ;)
        bl;eek een slechte bougie kabel te wezen
        effe andere erop en alles weer goed :thumb

Fijn te lezen dat het is opgelost ! :thumbup

@Prikkie
        : ik heb het over de prijs van het metalen filter dat KadAstra EF bedoeld. Dus in het vervolg eerst goed lezen voordat je van die “vriendelijke ” smilies plaatst !! dat houdt het een stuk leuker hier op het forum.

De reactie op over het metalen filter is compleet niet relevant in dit topic aangezien dit niet op de 1.2S van toepassing is. Met dit soort verkeerde informatie help je de topicstarter echt niet. Door dit soort non-informatie voor je te houden, houden we het opelforum informatief en dus leuker :lol:

Je hebt gelijk. Ik wou ook niet mantadevil op een dwaalspoor zetten. Ik beschreef alleen de geplaatste foto. Was niet mijn bedoeling om dit voor te spiegelen als het filter van een 1.2
        Enne… Leuk vindt ik t nog steeds :D

mantadevil
        Deelnemer

om even op dat benzine filter verder te gaan
          als ik zoek op kenteken en dus op me dikke 1.2 uit kom king:
          hebben ze het over een inzet filter .
          nu heb ik zoals ik al zei een potje naast de carburateur staan waar de benzine leidingen op uit komen voor dat hij naar de carburateur gaat ,nu lijkt me dit het filter ,maar deze kan ik niet los halen om een filter te verwisselen

er zitten 3 in/uitgang pijpkes op
          1 ingang
          1 naar carburateur
          1 retour

is dit wel een filter of is dit potje iets anders

Prikkie
          Deelnemer

foto? :-)

KadAstra-EF
            Deelnemer

Nou, sorry hoor voor de verwarring die er eventueel ontstaan is………………..
              Ik wou alleen maar helpen/meedenken.

Groet, Rik :cry

;)

mantadevil
              Deelnemer

voor mij was er geen verwarring ,wand wist zelf wel dat ik geen los filter onder de auto had zitten ;)

ben blij dat iedereen mee denkt :thumb

Rottentweetie
                Deelnemer

Ik heb dit probleem ook nog steeds. Bij mij gebeurt het vooral als ik gas geef. Dan houd ie heel even in, dan geeft ie een stoot en begint ie pas te accelereren. Heel vreemd.. Maarja, ik wacht er nu maar even mee… Hij gaat 4 juli voor de APK en grote beurt dus ik hoop dat ze het kunnen vinden…

En het gebeurt trouwens als ik me choke geheel in heb. Als ik hem een stukje uit doe, dan heb ik nergens last van, en loopt ie soepeltjes..

KadAstra-EF
                  Deelnemer

@Rottentweetie wrote:

Ik heb dit probleem ook nog steeds. Bij mij gebeurt het vooral als ik gas geef. Dan houd ie heel even in, dan geeft ie een stoot en begint ie pas te accelereren. Heel vreemd.. Maarja, ik wacht er nu maar even mee… Hij gaat 4 juli voor de APK en grote beurt dus ik hoop dat ze het kunnen vinden…

En het gebeurt trouwens als ik me choke geheel in heb. Als ik hem een stukje uit doe, dan heb ik nergens last van, en loopt ie soepeltjes..

Nu heb jij je hele auto al van binnen en buiten gezien en nu besteed jij “de grote beurt” uit aan de garage ?
                    Dat snap ik even niet……….

Groet, Rik ;)

Rottentweetie
                    Deelnemer

Haha! ;) Idd… Ik heb hem letterlijk van binnen en buiten gezien, maar kmoet er van de zomer mee naar Oosterijk… En volgens mij heeft die auto al jaren geen beurt gehad, dus dan maar meteen een grote beurt. En aangezien Oosterijk een stukje rijden is, wil ik liever dat de proff. het ff doet ipv ikzelf… Dan is ie in iedergeval voor dan even goed.. Gaat er dan later alsnog wat kapot, kan ik het altijd zelf nog fixen.

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.