Inhouden/haperen/stotteren C20xe

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) Inhouden/haperen/stotteren C20xe

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #17835899
    kadettgsicrosser
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 January 2007

      @tim: krukas sensor al geprobeerd? als die stuk is loopt hij ook niet maar er komt dan wel benzine en vonk.
      zou ook even de koelvloeistof temp sensor bekijken/ vervangen (met de blauwe of zwarte stekker)

      #17835900
      Timothy27
        Lid sinds:
        20 August 2010

        @ Folky : Ik ben zelf van Landgraaf. Auto staat op het moment in Heerlen. Had je intresse om er naar te kijken ?

        @ Kadet : Ik heb die temp sensor wat voorop de motor zit al vervangen door een nieuwe. En volgens de monteur zou hij met een kapotte sensor bij de krukkenas juist ook niet vonken. Ik ben geen monteur dus ik weet het echt niet.
        Ik zit zelf in het autotransport wereldje en iedere dealer van opel waar ik kom vertellen mij eigenlijk dezelfde dingen. Meestal ind die sensor en anders iets met de stuurcomputer. Het moet in ieder geval iets electronisch zijn, want de motor is echt niet kapot. die loopt ( Als die loopt ) echt super.

        Zaterdag ga ik sowieso zelf ook nog maar eens kijken of ik toch iets van een kabel bij de sensors doorheb of zo. Weet trouwens nog steeds niet waar die geel/zwarte kabel van is die naar de computer gaat. Die bungelt ook maar los, maar hij is ontbloot dus lijkt mij dat die ergens hoort te connecten.
        Als er iemand zin en tijd heeft om eens een kijkje te nemen, hoef je het maar te laten weten. Geef ik mijn nummer wel even of zo.

        Groetjes Tim.

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.