Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › inhouden z20let eds fase1 leh turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 mei 2009 om 16:25 #17209728
Hallo, heb een probleem denk. als de motor warm is en gaat hoog in de toeren dan stotters ie., heb dit ook even uitgeprobeerd toen de motor koud was en toen liep die wel gewoon mooi in z’n toeren. het is dus alleen als de motor wat warmer is. mijn z20let heeft bij eds een leh turbo gekregen en s fase 1 gechipt. op de bank heeft ie 272pk. voor de rest is de auto origineel. ik denk zelf dat het door de intercooler komt die eigenlijk te klein s, en dat de lucht die in de motor komt te warm is en niet goed ontbrand, of de lamba of lmm, wat denken jullie?
6 mei 2009 om 11:10 #17480712Misschien wel de bougies. Is sowieso niet handig om het te testen met koude motor.
6 mei 2009 om 11:24 #17480713origineel gepost door Orang-pinda
Misschien wel de bougies. Is sowieso niet handig om het te testen met koude motor.. Bougies zijn vervangen bij eds dus denk niet dat dat het is. En met dat testen heb em ff tot de 5000rpm in ze 3 getrokken en toen weer rustig aan gedaan:)
6 mei 2009 om 11:37 #174807141. c20let is erg gevoelig voor bougie’s. (z20let weet ik niet)het controleren van de bougie’s (type en afstand) kan sowieso geen kwaad.
2. Is het storingsgeheugen al uitgelezen?? Misschien is er wel een temperatuursensor stuk.
3. Heeft EDS nog een advies gegeven qua intercooler??
4. Wat zegt EDS van de kwestie, heb je al contact met hun gehad.??6 mei 2009 om 12:13 #17480715origineel gepost door folkyc20xe
1. c20let is erg gevoelig voor bougie’s. (z20let weet ik niet)het controleren van de bougie’s (type en afstand) kan sowieso geen kwaad.
2. Is het storingsgeheugen al uitgelezen?? Misschien is er wel een temperatuursensor stuk.
3. Heeft EDS nog een advies gegeven qua intercooler??
4. Wat zegt EDS van de kwestie, heb je al contact met hun gehad.??. Hey, eds had em zo afgesteld zei de monteur dat als de lucht te warm word de motor automatisch het vermogen laat zakken. Dus miss komt het door het warmere weer. Grotere intercooler is al onderweg en hoop ik eind van de maand te kunnen installeren.
10 mei 2009 om 21:33 #17480716auto is uitgelezen en het was de turbodruksensor. auto gaat weer als een tierelier
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.