Inhoud sleutels vervangen Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Inhoud sleutels vervangen Astra G

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    @manda
    Deelnemer

Hallo, ik ben nu 5 jaar in bezit van onze astra g uit 2001.

De 2 elec. sleutels hebben altijd wat moeite gehad met contact maken…moest soms 5x klikken voordat de auto open ging en uiteindelijk maar met de sleutel in het portierslot.

Het truucje met in het contactslot de knopjes indrukken voor connectie werkt ook maar kort.

Nu kom ik tot een punt dat de beste sleutel kapot is binnenin, de batterij is losgebroken van het printplaatje en doet het niet meer.

De sleutel die nog wel vast zit doet het niet fijn, oftewel ik moet actie ondernemen want dit is niks.
      <p style=”text-align: left;”>Kan ik los 2x nieuwe inhoud kopen en in de oude sleutels plaatsen en deze met de auto koppelen? Is dit überhaupt wel los te koop voor de doe het zelf’ers of moet ik bij de garage 2 compleet nieuwe sleutels kopen?</p>
      <p style=”text-align: center;”></p>

Corsa_GSi
      Deelnemer

Je moet alleen opletten voor de transponderchip, maar volgens mij kan je de knoppen/batterijprint gewoon vervangen.

Zal best op Ali te vinden zijn.

Anders John Schruier op Facebook contacten, die had laatst voor mij een paar nieuwe geregeld.

@manda
        Deelnemer

Die chip zit aan het deel wat ik nog kan gebruiken, het gaat puur om wat in de sleutel zit wat kapot is, het printplaatje met batterij.

Die zie ik indd op ali ook staan.

De recensies zijn niet allemaal lovend maar ik gok het er maar op.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.