Forumindex › Forums › Overige › Auto algemeen › Infotopic schade herstel en verzekeringen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 april 2015 om 17:42 #17271426
Goedemiddag,
allereerst weet ik niet of dit mag op het forum, indien dit het geval is wil ik de moderator vragen mij te contacteren zodat ik dit kan aanpassen volgens de reglementen.
Mijn naam is Rick Smits en ik ben Schade Manager van beroep. Dit wil zeggen dat ik werkzaam ben in een autoschade herstel bedrijf ( welke gelegen is in helmond, nabij Eindhoven )
Ik zie hier met enige regelmaat vragen voorbij komen over schades, verzekeringen en diverse gerelateerde zaken. Omdat het mijn werk is en ik hiermee eventueel nuttige informatie zou kunnen delen kun je middels dit topic of PM vragen stellen over deze zaken.
Ik kan advies geven over de volgende onderwerpen:
– Afhandeling van schade bij je verzekering ( WA, WA+ of allrisk )
– vragen over mogelijk waarborgfonds of niet
– INDICATIE over schades die aanwezig zijn op je auto *
– wat is wel of niet gedekt binnen je verzekering
– wat zijn je rechten mbt je verzekering
– hoe sterk sta je in je schoenen bij een ongeval
etc etc.Ook heb ik een technische achtergrond met betrekking tot schade herstel en auto spuiten, dus ook daar kan ik rederlijkerwijs wel antwoord op geven.
mogelijk zijn er meer mensen op dit forum die in deze branche zitten. zei kunnen eventueel ook het een en ander delen.
( het volgende kan misschien vallen onder reclame, nogmaals, indien niet toegestaan aub dit even melden. )
Het schade bedrijf waar ik in werkzaam ben is aangesloten bij verschillende verzekeringsmaatschappijen. Hier kan ik dus ook wat specifieker op antwoorden als er vragen zijn omtrent afwikkelingen met deze partijen. Woont je in de omgeving van Helmond en wil je een wat specifieker antwoord op bijvoorbeeld een schatting van je schade, wees vrij om langs te komen. Omwille van het feit dat wij met zoveel verzekeringsmaatschappijen samen werken kunnen wij in veel gevallen een groot deel van de zorgen van je overnemen omtrent de afwikkeling van je schade, dit zowel bij WA verhaalschades dan wel Allrisk schades.
Tijdens reparatie bieden wij altijd een gratis vervangende auto ( beschikbaar van een Mitsubishi colt tot een BMW 1 serie tot een Mitsubishi Lancer EVO X ).
Wij zijn OA aangesloten bij Centraal beheer Achmea, Avero Achmea, FBTO, Interpolis, ASR, Reaal, Noord Hollandsche, ABN AMRO, Generali, Allianz, All Secur, IAK, Aegon, London, Meeus en Unive.
Voor informatie over ons adres kun je altijd een PM sturen.
Met vriendelijke groeten,
Rick Smits
* indicatie heb ik dikgedrukt,, dit omdat een eventuele schade indicatie per foto is en ik niet door bumpers oid heen kan kijken. Dit geeft dus per definitie geen garantie over het uiteindelijke kostenplaatje van de reparatie.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.