Forumindex › Forums › Overige › Auto algemeen › Infotopic schade herstel en verzekeringen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 april 2015 om 17:42 #17271426
Goedemiddag,
allereerst weet ik niet of dit mag op het forum, indien dit het geval is wil ik de moderator vragen mij te contacteren zodat ik dit kan aanpassen volgens de reglementen.
Mijn naam is Rick Smits en ik ben Schade Manager van beroep. Dit wil zeggen dat ik werkzaam ben in een autoschade herstel bedrijf ( welke gelegen is in helmond, nabij Eindhoven )
Ik zie hier met enige regelmaat vragen voorbij komen over schades, verzekeringen en diverse gerelateerde zaken. Omdat het mijn werk is en ik hiermee eventueel nuttige informatie zou kunnen delen kun je middels dit topic of PM vragen stellen over deze zaken.
Ik kan advies geven over de volgende onderwerpen:
– Afhandeling van schade bij je verzekering ( WA, WA+ of allrisk )
– vragen over mogelijk waarborgfonds of niet
– INDICATIE over schades die aanwezig zijn op je auto *
– wat is wel of niet gedekt binnen je verzekering
– wat zijn je rechten mbt je verzekering
– hoe sterk sta je in je schoenen bij een ongeval
etc etc.Ook heb ik een technische achtergrond met betrekking tot schade herstel en auto spuiten, dus ook daar kan ik rederlijkerwijs wel antwoord op geven.
mogelijk zijn er meer mensen op dit forum die in deze branche zitten. zei kunnen eventueel ook het een en ander delen.
( het volgende kan misschien vallen onder reclame, nogmaals, indien niet toegestaan aub dit even melden. )