Infotainment CD30 mp3 Astra Cosmo uit 2006

Forumindex Forums Modellen Astra Infotainment CD30 mp3 Astra Cosmo uit 2006

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231399
    CKroon
      Lid sinds:
      30 September 2010

      Beste forumlezers,

      Sinds 15 januari ben de trotse eigenaar van een opel astra h cosmo 1.6 station. Hij is uit 2006 met 72000 km op te teller. Vanwege de gezinsuitbreiding was een grotere auto toch wel handig. En, bevalt uitstekend.
      Nu ben ik nog een beetje zoekende naar de functies van het audiosysteem en de boordcomputer. Vooral het audio systeem kent enkele kreten SVDC, PTY en nog andere waarvan ik de functie niet ken.:hmmz Ook mis ik de volume aanduiding op de display.:hmmz
      Hopelijk kunnen jullie mij een beetje op weg helpen. :D:D

      Dank voor alle reacties:)

      Carlo

      #17801948
      Laagvlieger
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Staat allemaal beschreven in het boekje van de radio.
        Volumeweergave zit er niet op.

        #17801949
        Spacejam
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2006

          svdc is de snelheidsafhankelijke volume regeling.

          #17801950
          GooneyBird
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 February 2010

            PTY heeft met het RDS systeem te maken. (Dus het Radio Data System..systeem. Tekst op het scherm van je radio) PTY is volgens mij programmatype. Dus als je dat in weet te stellen, kan je bijvoorbeeld de radio naar de volgende zender in dezelfde categorie laten zoeken. (Dus je stelt nieuws in, en dan ontvang je alleen maar nieuwsprogramma’s.)

            Kan nuttig zijn als je ver van huis rijdt en alleen maar dezelfde soort muziek/radio wil horen.:D

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.