Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Informatie verzocht aankoop Vectra gts
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 november 2015 om 17:52 #17274071
Mannen, Goedenavond.
Een maatje van me wilt een GTS c2 kopen en ik vroeg mij af waar op te letten bij een eventuele testrit.
Het betreft deze gts:
Opel Vectra GTS 1.8-16V EXECUTIVE Airco ECC Navigatie Leer I
€ 6.248,00
http://link.marktplaats.nl/m978340892″ onclick=”window.open(this.href);return false;Hoe denken jullie over de kmstand, distributie, motortype etc.
Vriendelijk bedankt!
3 november 2015 om 17:57 #18300783Letten op ratelen met de koude start (nokkenasverstellers)
Distributie moet om de 10 jaar of 150K km.
3 november 2015 om 19:20 #18300784Oke duidelijk, en verder nog dingen over de auto zelf? Zwakke plekken bij dit motortype of zo?
3 november 2015 om 20:35 #18300785Nokkenas verstellers, olie koelers willen wel eens lekken krijg je olie in je koelwater.
3 november 2015 om 22:59 #18300786Bij deze motor is LPG een 1000% no go
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
4 november 2015 om 06:22 #18300787Okey. Zijn dus weinig punten om op te letten als ik het zo merk.
Het maakt dus niet veel uit dst het een 1.8 betreft?Weinig vermogen voor een grote auto
4 november 2015 om 07:04 #18300788Ligt aan hoe je wil kunnen rijden.
EDIT: er zijn ook corsas met 45pk.
4 november 2015 om 07:36 #18300789AnoniemLid sinds:
1 January 1970Persoonlijk zou ik voor eentje gaan met minder kms. Puur gevoelskwestie voor dat bedrag. Ziet er verder uit als een zeer nette auto. Blok ben ik niet bekend mee. Gts opzich rijdt super. Waren de veren bij deze wagen niet breekgevoelig of is dat alleen de c1? Verder was volgens mij achterophanging roestgevoelig. Aub corrigeer me als ik t fout heb. In mijn zoektocht naar een gts c1 hoorde ik dit.
4 november 2015 om 12:22 #18300790Veren blijven een gevoelig punt bij de C Vectra.
Km stand zegt niks, als ie altijd netjes z’n beurtjes heeft gehad en netjes bereden is zal het wel goed komen.
4 november 2015 om 12:36 #18300791@lynx84 wrote:
Persoonlijk zou ik voor eentje gaan met minder kms. Puur gevoelskwestie voor dat bedrag. Ziet er verder uit als een zeer nette auto. Blok ben ik niet bekend mee. Gts opzich rijdt super. Waren de veren bij deze wagen niet breekgevoelig of is dat alleen de c1? Verder was volgens mij achterophanging roestgevoelig. Aub corrigeer me als ik t fout heb. In mijn zoektocht naar een gts c1 hoorde ik dit.
Subframe achter wil nog wel eens roesten. In de kokers waar de bout in zit die hem aan het chassis vast zet.
Zo ook de remleiding die van rechts over de tank naar links loopt.Motor vind ik erg fijn maar zuinig is die niet.
Ik kom niet verder dan 1 op10.4 november 2015 om 14:10 #18300792Wow das nogal een verschil!
Ik rui met mijn 2.0 turbo nog zuiniger :o
4 november 2015 om 14:25 #18300793Als je voornamelijk snelweg kilometers hebt zal het zuiniger rijden. Heb je een rit van 15KM waarvan je eerst 5 km door de stad heen moet, tja dan lust een zware auto wel een slokje. Ga je met zelfde auto nu verder rijden, zeg 80KM, zal die 5km stad opeens minder van invloed zijn.
4 november 2015 om 14:29 #18300794Ik rij met mijn 3.2 ook 1 op 10!!
En daarbij ben ik een vlotte door rijder. Niet van dat benauwde ;)4 november 2015 om 14:52 #18300795met de 2.2 direct zit ik op 1:12 – 1:13 geloof ik
Dat zou met die 1.8 ook wel te halen moeten zijn toch?
Wel veel verschil tussen binnen en buiten bebouwde kom trouwens.4 november 2015 om 15:32 #18300796@arjontje wrote:
@lynx84 wrote:
Persoonlijk zou ik voor eentje gaan met minder kms. Puur gevoelskwestie voor dat bedrag. Ziet er verder uit als een zeer nette auto. Blok ben ik niet bekend mee. Gts opzich rijdt super. Waren de veren bij deze wagen niet breekgevoelig of is dat alleen de c1? Verder was volgens mij achterophanging roestgevoelig. Aub corrigeer me als ik t fout heb. In mijn zoektocht naar een gts c1 hoorde ik dit.
Subframe achter wil nog wel eens roesten. In de kokers waar de bout in zit die hem aan het chassis vast zet.
Zo ook de remleiding die van rechts over de tank naar links loopt.Motor vind ik erg fijn maar zuinig is die niet.
Ik kom niet verder dan 1 op10.Mijn pa haalt 1:15, redelijk makkelijk… En dat is met een station.
4 november 2015 om 15:47 #18300797Ga ik 80 rijden dan rijd de vectra gelijk 1 op 17.
Maar ga ik de snelweg op dan zuipt de vectra.
130 op de cc is toch echt 9.5/100 km.Maar ja de b vectra(x18xe1) reed ook 1op10 dus ben niet anders gewend.
4 november 2015 om 16:06 #18300798En ze maken een kutherrie bij 120km/u :(
4 november 2015 om 18:24 #18300799@warhamstr wrote:
En ze maken een kutherrie bij 120km/u :(
Daar hebben ze wat op gevonden.
Namelijk de radio :jerry5 november 2015 om 04:49 #18300800:thumb Koppeling drukgroep kan er ook aankomen rond die km stand (misschien al vernieuwd) ff kijken in de boekkies :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.