Informatie rdw keuren Opel b c20xe

Forumindex Forums Modellen Corsa Informatie rdw keuren Opel b c20xe

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Briancorsa

Ja het is volgens mij maar wat voor humeur de keurmeester heeft want hoor 100 verschillende verhalen zal je net zien heb ik weer een zeikerd maarja we gaan het meemaken

Harjan

Over de herkomst van de motor heb ik nog een leuk verhaaltje. Toen ik de auto overnam van de vorige eigenaar vroeg ik om een bon, die zou hij erbij zoeken voor me. Hij werkte zelf bij een garage. Volgens mij heeft hij daar gewoon zelf een bon geschreven met een motornummer.

Tijdens de RDW keuring waren de 2 heren heel erg moeilijk aan het doen. Ik had netjes de bon gegeven met het motornummer. Maar op de 1 of andere manier bleek er iets niet te kloppen. Na een tijdje kwamen ze naar me toe met de vraag hoe ik aan het nummer kwam. Nou, uitgelegd dat ik die bon had gekregen van de vorige eigenaar en dat, dat het motornummer was. Wat bleek nou, dat nummer heeft hij gewoon uit z’n sterretje gevist. Heel dat nummer kwam niet overheen. Dus ik begon daar wel even te zweten, echter was het helemaal geen probleem!

De heren vonden dat ik al genoeg moeite had gedaan om het te achterhalen, en geloofde me op m’n schone sokken! :thumbup

Fearless
        Deelnemer

@Briancorsa wrote:

Maar een ding snap ik niet zijn vanochtend om te checken :jerry

Op een lege carpool plaats gaan rijden en de remmen gaan testen was lekker nat het asfalt dus ideaal!!!blijkt dat de wielen voor slippen tijdens het remmen en achter niet dus voor word duidelijk meer geremd daarna op de brug maar niks te vinden kwa aanpassingen denk dat ik morgen naar een APK garage gaat hem daar op de remmentest bank zet en dan op de uitslag gaat wachten

Juistem! volgend jaar heeft elke garage een remmentest bank dus liever nu gelijk alles klaar maken :thumbup zon drukregel ventiel is zo geplaatst. Enkel even je leidingen naar binnen leggen.

Als ie nu goed is niets meer aan doen, volgend jaar ontkom je er niet meer aan :vertag

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.