Ineens deze controlelampjes

Forumindex Forums Modellen Astra Ineens deze controlelampjes

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Raymondvanderploeg

Hallo,

Gister ging in onze Astra H dit lampje knipperen: soms hielp het om sleutel erin/eruit en dan weer starten. Dit moet soms 3 keer.
      Sinds vanmorgen gaat bovenstaande lampje dus knipperen, maar nu brand er constant dit lampje ook bij:

Iemand een idee??

Groeten,
      Raymond

wim-v6
      Deelnemer

Hebben niks met elkaar te maken in ieder geval.

1e lampje duid op een storing in het motormanagement of Emisdie regelsysteem.

2e lampje geeft een storing weer in het airbagsysteem.

Mocht je rond rotterdam / den haag weg komen, stuur dan eens een persoonlijk bericht naar mij, ik kan de storingen eventueel wel voor je uitlezen.

En anders is er vast wel iemand in je buurt die je daarbii wil helpen

Door WIM-V6, vanaf de teledinges
        let daarom niet te veel op SPELFOUTEN.

Famempeters

Zou de Dynamo er niet zitten aan te komen ?????? was toen bij mijn Vectra ook ik kreeg ook steeds meer Meldingen . ??????? dus wat Wim zegt ff aan de kast het ding .

Oenatje
          Deelnemer

sooooo, jij leeft dus nog gewoon :wors

johanhummer9
            Deelnemer

@wim-v6 wrote:

Hebben niks met elkaar te maken in ieder geval.

Mocht je rond rotterdam / den haag weg komen, stuur dan eens een persoonlijk bericht naar mij, ik kan de storingen eventueel wel voor je uitlezen.

En anders is er vast wel iemand in je buurt die je daarbii wil helpen

Door WIM-V6, vanaf de teledinges
              let daarom niet te veel op SPELFOUTEN.

als dat eerste lampje knippert heeft dat dan niet iets te maken met de startonderbreking?

Raymondvanderploeg

@Oenatje wrote:

sooooo, jij leeft dus nog gewoon :wors

Je bedoeld mij, Oenatje??

@johanhummer9 wrote:

@wim-v6 wrote:

als dat eerste lampje knippert heeft dat dan niet iets te maken met de startonderbreking?

1e lampje:
                Volgens het boekje: “Knippert bij ingeschakeld contact; Storing in de elektronische startbeveiliging. De motor kan niet worden gestart. Contact uitschakelen en opnieuw proberen te starten”. Dit doe ik dus ook steeds haha maar soms is het er gewoon weer. :???:

2e lampje:
                Ik las in een ander topic dat iemand een vergelijkbaar probleem had. Deze had een stekker onder de stoel even opnieuw in elkaar gestoken en toen was het weg…in het kader van ‘niet geschoten altijd mis’ wil ik dit ook wel even proberen. Dit omdat mijn vriendin aan de kleine kant is en er elke dag met de stoel wordt geschoven.

Als ik aan de voorkant van de stoel kijk zie ik een soort van stekker-verbinding(DELPHI staat er op.) Echter kan ik dit niet los krijgen. Ik zie een roodachtig palletje die ik naar achter kan schuiven maar dan geen beweging in te krijgen.

Groeten,
                Raymond

PS: hij wordt absoluut ook uitgelezen hoor, maar ben nogal ongeduldig :D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.