Inbouwen speakers achterdeuren Astra J 2010

Forumindex Forums Modellen Astra Inbouwen speakers achterdeuren Astra J 2010

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264821
    leeuwen
      Lid sinds:
      19 March 2014

      Hallo!

      Zal me even voorstellen, ik ben Ronald en ik ben in bezit van een Astra J uit 2010, 4 deurs. Ben er erg tevreden mee, behalve dat hij best veel brandstof verbruikt.

      De auto is uitgerust met een CD300 geluidsinstallatie met daarbij 4 speakers: 2 tweeters in het dashboard en luidsprekers in de voordeuren.
      Nu ben ik van plan de luidsprekers in de voordeuren te gaan vervangen, ik ben niet tevreden over het geluid wat hieruit komt.

      Ook zou ik luidsprekers in de achterdeuren willen bouwen, echter ik vraag me af of hier al (af fabriek) bedrading naar toe getrokken is. Of moet ik dit zelf doen?

      Ik vraag me tevens af of hier mensen zijn die ervaring hebben met het inbouwen van de (originele) bluetooth module, om de telefoon te verbinden en de stuurbediening te activeren? Is dit de UHP4 Unit? Kan dit überhaupt in combinatie met de CD300?

      Kortom ik ben op zoek naar iemand die elektronica kennis heeft van een Astra J.

      #18225329
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Wij hebben op de zaak toevallig ook achter speakers ingebouwd in een astra J, bedrading lag er gewoon. Originele bluetooth modele kan je plaatsen met microfoon, maar moet wel met een VCI code geprogrammeerd worden en dat kan alleen bij de dealer. Je zou dus ook een fealer moeten vinden die dat wil doen

        #18225330
        leeuwen
          Lid sinds:
          19 March 2014

          Beste Nick,

          Thnx ga er morgen gelijk naar kijken.

          Grtx Ronald.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.